به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۵۶۷۴۵

آلگری: پی‌اس‌جی مدعی اول قهرمانی CL است

گروه ورزشی: ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل پی‌اس‌جی از این تیم فرانسوی به عنوان مدعی اول فتح چمپیونزلیگ یاد کرد.
آلگری: پی‌اس‌جی مدعی اول قهرمانی CL است
یوونتوس فردا در اولین روز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به پاریس می‌رود تا در پارک دو پرنس مقابل پاری سن ژرمن بایستد. دیدار دو تیم در گروه H یکی از بازی‌های حساس مرحله گروهی خواهد بود.
آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی به ستایش از پی‌اس‌جی پرداخت و گفت آنها با در اختیار داشتن ستاره‌های بزرگ مدعی اول قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال هستند.

حضور پاردس و دی‌ماریا، دو ستاره سابق پی‌اس‌جی در یووه
پاردس و دی‌ماریا استثنایی هستند. آنها با تکنیک بالا و حرفه‌ای‌گری فوق‌العاده‌ای که دارند خیلی به درد ما خواهند خورد. من از در اختیار داشتن آنها واقعا راضی‌ام.
صبحانه خوردن آلگری با لوئیس کامپوس و رابطه با مدیر ورزشی پاری سن ژرمن
رابطه ما دوستانه است. من کامپوس را تحسین می‌کنم. ما با چند نفر دیگر از دوستان‌مان درباره بازار نقل و انتقالات صحبت کردیم. صحبت من و کامپوس فقط درباره بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات مطرح بودند. لوئیس در کارش واقعا عالی است.
برای دی‌ماریا چه اتفاقی افتاده؟
من در بازی با اسپتزیا به او بازی دادم چون به یک شوک نیاز داشتیم. او بعد از آسیب دیدگی روز شنبه، فردای آن روز بهتر بود ولی ما از الان تا ماه نوامبر بازی‌های خیلی مهمی در پیش داریم و نمی‌خواستم با بردن دی‌ماریا به پاریس ریسک بکنم. چون اگر او مصدوم شود دیگر فایده‌ای برای ما نخواهد داشت.
بازی با پاری سن ژرمن
فردا چمپیونزلیگ شروع می‌شود. برای صعود از مرحله گروهی هر تیم به 10 امتیاز نیاز دارد. بازی خوبی در پیش است؛ آن هم مقابل یک تیم استثنایی. ما 10 امتیاز لازم داریم. چه فردا سه امتیاز بگیریم یا از بازی بعدی بردها شروع بشود؛ در نهایت باید حتما به امتیاز 10 برسیم. حضور در چمپیونزلیگ برای همه ما باعث افتخار است. پی‌اس‌جی یکی از قوی‌ترین تیم‌های دنیا است و به نظر من مدعی اول فتح جام است.
ما باید بازی به بازی پیش برویم و هر بازی بهتر از قبل باشیم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما به دنبال صعود از این گروه هستیم. مهم این است که روند حرکت ما صعودی باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها