به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۵۷۲۵۵

ناپولی: با یونایتد برای رونالدو مذاکره نکردیم

گروه ورزشی: مدیر ورزشی ناپولی، شایعات درباره اقدام این باشگاه برای جذب کریستیانو رونالدو در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات را تکذیب کرد.
ناپولی: با یونایتد برای رونالدو مذاکره نکردیم
ابراز تمایل کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد در ابتدای تابستان باعث شد که گمانه‌زنی درباره مقصد احتمالی او یکی از جذاب‌ترین خبرهای نقل و انتقالاتی امسال باشد. بعد از مطرح شدن نام چندین باشگاه در روزهای آخر نقل و انتقالات، نام باشگاه ناپولی هم به عنوان مقصد احتمالی رونالدو مطرح شد. اما در نهایت، هیچ‌کدام از شایعات به واقعیت تبدیل نشد تا ستاره پرتغالی در یونایتد ماندگار شود.

کریستیانو گیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی، در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت شایعات تلاش این باشگاه برای جذب رونالدو را تکذیب کرد و گفت ناپولی برنامه‌اش ساخت یک تیم جوان بوده و به همین تبع برای مذاکره درباره رونالدو اقدامی انجام نداده است.
این تکذیب مدیر ورزشی ناپولی در حالی است که شایعات درباره انتقال رونالدو تا حدی بالا گرفته بود که گفته می‌شد قرار است کریستیانو با ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، معاوضه شود.
گیونتولی در این مصاحبه گفت:"ما در دوران نقل و انتقالات وانمود می‌کنیم با همه در حال مذاکره هستیم. این‌ها تاکتیک ما است. گاهی هم واقعا با بعضی باشگاه‌ها صحبت می‌کنیم. ولی ما امسال می‌خواستیم یک تیم جوان بسازیم و روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم".
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها