به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۵۸۵۳۵
مورینیو:

بلوتی باید با همه جای بدنش گلزنی کند

بلوتی باید با همه جای بدنش گلزنی کند
گروه ورزشی: پس از برتری ۳-۰ آاس رم مقابل هلسینکی در هفته دوم لیگ اروپا ۲۰۲۲/۲۳، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت: دیبالا گل اول را به ثمر رساند و تیم نگرش متفاوتی پیدا کرد. ما در نیمه اول نگرش اشتباهی داشتیم و طوری رفتار کردیم که انگار 11 در مقابل 11 هستیم. مقابل تیمی که یک بازیکن کمتر دارد باید راحت تر بازی کرد. بیش از حد منفعل بودیم تا اینکه دیبالا بن بست را باز کرد و کل نگرش تیم را تغییر داد. ما به دفاع دو نفره رفتیم، می دانستیم که باید سریع دو گل به ثمر برسانیم و از بازیکن اضافی حداکثر استفاده را ببریم.

 برای هلسینکی متاسفم، زیرا آنها خوب شروع کردند و بعد کار آنها با یک بازیکن کمتر دشوار شد. بازی سختی برای ما بود، سعی کردیم توپ را با سرعت به گردش دربیاوریم. کاری که یک مربی باید انجام دهد این است که سعی کند تا جایی که می تواند نقاط ضعف تیمش را پنهان کند. همچنین باید از نقاط قوت خود نهایت استفاده را ببرید. مربیان دیگر در مورد ما تحقیق و مطالعه می کنند، درست همانطور که ما این کار را انجام می دهیم بنابراین این یک پازل است.

 رم در نیمه اول خوب بازی نکرد، اما این بازی واقعاً مرجعی برای بحث فنی و سنجش قدرت تیم نیست زیرا برای 75 دقیقه مقابل 10 نفر بودیم. ما باید بازیسازی از عقب را بهبود بخشیم، همچنان در این کار مشکل داریم و من سعی می‌ کنم آن ضعف را تا حدامکان پنهان کنم، اما باید سریع‌ تر توپ را جابه‌جا کنیم و البته بازیکنان فوق‌ العاده با استعدادی که در خط حمله داریم باید در گلزنی مصمم تر باشند.

 فکر می‌ کنم ویروس فوتبال فانتزی در حال گسترش است، زیرا بلوتی امروز چند پاس به عقب داشت و این سبک او نیست! از بلوتی فقط انتظار دارم کاری که به خوبی بلد است یعنی گلزنی را انجام دهد. بلوتی باید با هر قسمت از بدنش، زانویش، سرش، باسنش، هرکجا، توپ را از خط دروازه عبور دهد. ما موقعیت های بسیار بسیار زیادی برای گلزنی ایجاد می کنیم و به اندازه کافی گل نمی زنیم. بازی آینده؟ رئال بتیس تیم بسیار قدرتمندی است و فکر می کنم دو بازی با آنها تا حد زیادی تعیین کننده این گروه خواهد بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها