به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۵۸۳۲۱

باید گل بزنید تا بازی را ببرید، آقای ژاوی

باید گل بزنید تا بازی را ببرید، آقای ژاوی
گروه ورزشی:لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی ژاوی واکنش نشان داد.بایرن مونیخ شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید. 
 
این پیروزی اهمیت بسیاری برای شاگردان یولیان ناگلزمان داشت و باعث شد که آنها با خیالی آسوده و با کسب شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول این گروه قرار بگیرند. لوکاس هرناندز گل اول تیمش را در این بازی روی پاس جاشوا کیمیش به ثمر رساند و درباره شادی پس از گلش گفت:« نمی‌دانم من را دنبال می‌کنید یا نه اما من معمولا گل‌های زیادی نمی‌زنم. بنابراین روی همان تعداد گل معدودی که می‌زنم تا جایی که بتوانم خوشحالی می‌کنم.»
ژاوی هرناندز پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت که تیمش شایسته شکست نبوده و فرصت پیروزی در این بازی را داشته است. 
 
این مدافع فرانسوی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی سرمربی بارسلونا اظهار داشت:« در آخر نتیجه همان چیزی است که به دست آمد. اگر تیمی بدون دریافت گل از زمین بازی خارج شود، شایسته پیروزی است. بارسا سطح بسیار بالایی را در این بازی به نمایش گذاشت اما این گل زده است که مهم است و آنها امروز در انجام این کار موفق نبودند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها