به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۳۵۹۳۵۶

میلگرد کارخانه ابرکوه ارزان تر است یا بافق یزد؟

گروه کسب و کار: تمام افراد، وقتی صحبت از خرید می‌شود به دنبال محصولات ارزان و در عین حال با کیفیت هستند؛ متقاضیان میلگرد و مقاطع فولادی نیز به دنبال چنین محصولاتی می‌گردند.
میلگرد کارخانه ابرکوه ارزان تر است یا بافق یزد؟
از آنجایی که مقاطع فولادی تنوع بالایی دارند امکان بررسی بهترین و ارزان ترین کالای تولیدی برای تمام مقاطع در یک مقاله وجود ندارد، به این خاطر در این محتوا ما تنها قصد بررسی قیمت میلگرد دو کارخانه پرطرفدار ایران با یکدیگر را داریم. میلگرد کارخانه‌هایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم نه تنها قیمت پایین بلکه کیفیت بالایی دارند و در یک استان واقع هستند. این دو کارخانه بافق یزد و ابرکوه یزد نام دارند. در این مطلب ما قصد داریم با توجه به عوامل متنوع، قیمت میلگرد بافق یزد و میلگرد ابرکوه را نسبت به یکدیگر مقایسه کنیم. افرادی که قصد تهیه میلگرد تولیدی این کارخانه‌ها را دارندپس از مطالعه این مطلب می‌توانند انتخاب آگاهانه‌تری را داشته باشند.

ارزان ترین کارخانه تولید میلگرد
لیست کارخانه‌های تولید میلگرد در سراسر ایران به قدری بلند بالاست که انتخاب کالا بین آن‌ها زمان زیادی را از مشتری می‌گیرد چرا که بعضی افراد تنها به دنبال بهترین برند میلگرد ایران هستند، عده‌ای تنها آلیاژ یا سایز خاصی را مد نظر دارند و گروهی نیز به دنبال میلگرد ارزان قیمت می‌گردند. در این بخش روی صحبت ما با افرادی است که به دنبال میلگرد با کیفیت و ارزان هستند.
شما زمانی می‌توانید یک کارخانه را به عنوان ارزان‌ترین تولید کننده میلگرد معرفی کنید که تمام جوانب برای ارائه قیمت را در نظر گرفته باشید؛ پس ما کارخانه‌ای که مقطع بی کیفیت و ارزان ارائه می‌دهد را از لیست خود حذف کرده‌ایم و فقط مجموعه‌های درجه یک با قیمت عالی را در لیست خود قرار خواهیم داد.
از طرفی علاوه بر کیفیت باید به نکته دیگری به نام فاصله نیز توجه کنید. درست است که فاصله شما با کارخانه روی قیمت روز میلگرد تاثیر نمی‌گذارد اما به طور حتم روی هزینه کلی شما تاثیر خواهد گذاشت، پس بعضا این اتفاق رخ می‌دهد که خرید محصول از کارخانه‌ای نزدیک و کمی گران هزینه شما را بهبود خواهد داد.
همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم در این مطلب از بین چندین کارخانه‌های تولید میلگرد ایران؛ قیمت میلگرد ابرکوه و قیمت میلگرد بافق بسیار مناسب و در رنج پایینی قرار دارند که این محصولات مورد نظر ما هستند. البته در خصوص مقاطع فولادی باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که قیمت میلگرد و دیگر آهن آلات با توجه به فاکتورهای متنوعی به صورت روزانه مشخص می‌شود به همین دلیل در طول سال احتمال افزایش و کاهش ناگهانی قیمت تمام کارخانه‌های فولادی وجود دارد.



کارخانه میلگرد فولاد سرمد ابرکوه یزد
مجتمع فولاد سرمد ابرکوه یزد یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید میلگرد آجدار در ایران است. این مجموعه قادر به تولید میلگرد آنالیز A3 در سایزهای 10 تا 32 میلی‌متر است. قیمت مقاطع تولیدی این مجموعه با توجه به فاکتورهای روزانه و موثر روی قیمت فولاد و آهن تعیین شده و در سایت‌های معتبر به مشتریان اعلام می‌گردد. هر یک از این مقاطع 12 متر طول دارند که با توجه به سطح مقطع وزن خاصی را شامل می‌شوند.
اطلاع دقیق از ویژگی‌ تعریف شده برای هر مقطع در زمان بررسی کیفیت و اطلاع از قیمت اهمیت خود را نشان می‌دهد. قیمت میلگرد ابرکوه در بیشتر سایت‌ها برای یک کیلوگرم از این کالا به صورت روزانه اعلام می‌گردد. هزینه‌ای نیز با عنوان ارزش افزوده برای هر مقطع اعلام می‌شود که در هزینه‌های نهایی شما تاثیرگذار است. مقاطع باکیفیت کارخانه سرمد ابرکوه یزد را تنها از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

کارخانه میلگرد فولاد بافق یزد
یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید کننده میلگرد آجدار در ایران، در استان یزد مستقر بوده و قادر به تولید تمام سایزهای میلگرد است. محصولات این کارخانه با طولی برابر با 12 متر، سطح مقطع 8 تا 32 میلی‌ متر و رنج وزنی استاندارد به تولید می‌رسند.
قیمت میلگرد بافق یزد با توجه به نوسانات ارز، قیمت نفت، هزینه حمل و نقل، کیفیت مواد اولیه، وضعیت سیاسی کشور و موارد این چنینی تعرف شده و همانند میلگرد ابرکوه در سایت معتبر مرکزآهن اعلام می‌گردد.
هر دو این کارخانجات کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند که همین موضوع انتخاب بین محصول را سخت کرده است. واقعیت این است که اگر بخواهیم از نظر قیمت مقایسه کنیم، رنج قیمتی کالاها به هم نزدیک هستند به گونه‌ای که در بعضی روزهای سال قیمت میلگرد بافق در حد 100 الی 200 تومان بالاتر است و در بعضی روزها قیمت میلگرد ابرکوه. پس مقایسه قیمتی حتما باید در روز خرید انجام شود.



خرید میلگرد ارزان
ما به این نتیجه رسیدیم که با توجه به پیشینه کارخانه بافق و ابرکوه رنج تغییر قیمت به گونه‌ای بوده که انتخاب یک کارخانه به عنوان عرضه کننده میلگرد ارزان همیشه یکسان نخواهد بود. به همین دلیل با توجه به بازه‌ی زمانی خرید و میلگرد مورد نیاز، می‌توانید مقطع ارزان و باکیفیت خود را انتخاب کنید.
اگر قصد خرید میلگرد ارزان را دارید ابتدای امر به این نکته توجه کنید که چه مقطعی مورد نیاز پروژه شماست؛ چرا که سایز میلگرد تاثیر زیادی روی قیمت روز کالا دارد. برای مثال میلگرد 8 بافق یزد قیمت بالاتری نسبت به سایز 12 و 14 دارد. پس از انتخاب سایز، نوع آج و کارخانه به مطلبی که در ابتدا به آن اشاره شد یا همان فاصله توجه کنید. هزینه حمل و نقل آهن آلات بالاست و هرچه فاصله شما با محل بارگیری بیشتر باشد این هزینه افزایش پیدا خواهد کرد، پس برای تجربه خرید ارزان میلگرد، هزینه حمل و نقل را نیز محاسبه کنید.
برای اینکه بررسی تمام این موارد قبل از خرید میلگرد ارزان امر پیچیده‌ای است، شرکت‌های ارائه دهنده مقاطع فولادی همچون مرکزآهن (markazeahan) تعدادی کارشناس خبره استخدام کرده که این افراد قادر به راهنمایی شما برای خرید بهترین میلگردها هستند. پس برای خرید روز بهترین و ارزان ترین میلگرد حتما با ما در تماس باشید.
مشاهده آنلاین قیمت آهن آلات: https://www.markazeahan.com/
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها