به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۳۶۱۲۷۰

ستایش سوارس از ستاره رئال: او مانند جرارد است

ستایش سوارس از ستاره رئال: او مانند جرارد است
گروه ورزشی: ستاره پیشین بارسلونا به ستایش از فدریکو والورده پرداخت و او را به استیون جرارد تشبیه کرد.به گزارش ایسنا، فدریکو والورده در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشته است.او بعد از جدایی کاسیمیرو به بازیکنی کلیدی در ترکیب رئال مادرید تبدیل شده است و به عنوان بهترین بازیکن ماه اخیر رئال انتخاب شد.
 
لوییس سوارس به ستایش از والورده پرداخت و او را با استیون جرارد مقایسه کرد.او گفت: در سال ۲۰۱۷ بود که برای نخستین‌بار والورده را در تیم ملی دیدم. در همان زمان گفتم که او شبیه استیون جرارد است. بله تفاوت‌هایی وجود دارد اما او من را یاد جرارد می‌اندازد.سوارس درباره بهترین مربی که با او کار کرده است، گفت: لوییس انریکه بهترین مربی است که با او کار کرده‌ام. من روزهای خوبی را با این مربی تجربه کردم.

او درباره جدایی از بارسلونا گفت: جدایی من از بارسلونا اصلا فنی نبود. دوست دارم روزی کومان را رودرو ببینم تا درباره این که چرا با ماندن من در بارسلونا موافق نبود صحبت کنم. این یک سوال بزرگ برای من است.سوارس روزهای درخشانی را با پیراهن بارسلونا تجربه کرد. او بعد از جدایی از آبی اناری‌ها راهی اتلیتکو مادرید شد و با این تیم هم قهرمانی در لالیگا را تجربه کرد.سوارس بعد از دو فصل حضورش در اتلیتکو مادرید از این تیم جدا و به فوتبال اروگوئه برگشت
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها