به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۶۲۲۵۹

قبول هدایت لورکوزن افتخار بزرگی است

قبول هدایت لورکوزن افتخار بزرگی است
گروه ورزشی: سرمربی جدید بایر لورکوزن ضمن خوشحالی از انتخاب به عناون سرمربی لورکوزن تاکید کرد این تیم نگران سقوط به دسته پایین تر نیست.به گزارش ایسنا، پس از اخراج جراردو سیوانه، بایرلورکوزن نام بزرگی را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کرد. ژابی آلونسو که با اسپانیا قهرمان یورو و جام جهانی شده است به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
 
ژابی آلونسو اولین نشست خبری خود را به عنوان سرمربی بایرلورکوزن با چند جمله آلمانی آغاز کرد. او پس از پایان دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن در بایرن  اکنون به بوندسلیگا بازگشت.آلونسو در اولین نشست خود به عنوان سرمربی لورکوزن گفت: اکنون زمان کار است. باید بتوانیم شرایط را بهبود ببخشیم. این یک افتخار بزرگ است که هدایت لورکوزن را بر عهده بگیرم و تلاش می کنم بهترین عملکرد را در هفته های پیش رو داشته باشیم. احساس می کنم آماده هستم.  همیشه می خواستم به عنوان بازیکن قدم درستی در زمین بردارم. منتظر لحظه مناسب بودم و احساس می کنم لحظه مناسبی است که کارم را به عنوان سرمربی شروع کنم.

پیش از این شایعاتی مبنی بر بازگشت ژابی آلونسو به بوندسلیگا وجود داشت. گفته می شود در تابستان ۲۰۲۱، آلونسو قرار بود به عنوان مربی در بوروسیا مونشن گلادباخ شروع به کار کند.  ژابی آلونسو به عنوان بازیکن، علاوه بر سه عنوان قهرمانی با تیم ملی اسپانیا، دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد او از سال ۲۰۱۴ تا پایان دوران فعال خود در سال ۲۰۱۷ برای بایرن بازی کرد و به شرایط بازی در آلمان آشنا است.او درباره احتمال سقوط لورکوزن به دسته پایین تر گفت: من به تابستان آینده نگاه نمی کنم، من به شنبه همین هفته نگاه می کنم، سپس چهارشنبه، سپس دوباره شنبه. بازیکنان باید شما را دنبال کنند. آنها باید حرف شما را باور کنند. باید خیلی زود شرایط را در تیم تغییر داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها