به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۶۵۱۸۴

جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس برای تبلیغات محیطی

جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس برای تبلیغات محیطی
گروه ورزشی: فصل گذشته تبلیغات محیطی در فوتبال ایران و لیگ برتر با ماجراهای دنباله‌داری همراه شد. در نهایت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مقطعی این مسوولیت را شخصا عهده‌دار شدند و قرار شد از منابعی که کسب می‌کنند، سهمی هم به سازمان لیگ پرداخت کنند. در اتفاقی عجیب اما این موضوع با حواشی زیادی همراه شد؛ از عدم همراهی صدا و سیما برای پخش تابلوهای تبلیغاتی تا ... .
در ادامه سازمان لیگ مدعی شد که باشگاه استقلال تنها بخشی از مبلغ توافق شده را به آنها پرداخت کرده و مبلغ زیادی اکنون به این مجموعه بدهکار است. باشگاه پرسپولیس هم از میانه راه مسیرش را تغییر داد و بار دیگر تبلیغات محیطی خود را به سازمان لیگ اجاره داد. آنها مدعی بودند با این شرایط نگرانی بابت اتفاقات بعدی آن را نخواهند داشت و از دریافت مبلغ ثابت از این موضوع اطمینان خواهند داشت.
اکنون اما با تغییرات صورت گرفته در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بار دیگر دعوت شده تا در جلسه‌ای به این موضوع و نحوه اجرا و دریافت منابع آن به بحث و گفتگو پرداخته شود. به همین منظور رضا درویش و علی فتح الله زاده در جلسه‌ای که با مدیران فدراسیون و همچنین سازمان لیگ داشتند، در این خصوص به گفتگو پرداختند و در انتظار مشخص شدن وضعیت این بخش از درآمدزایی باشگاه خود هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها