به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۶۵۲۹۸

حرفهای‌احساسی‌فرهاد مجیدی دربازگشت به خانه

حرفهای‌احساسی‌فرهاد مجیدی دربازگشت به خانه
گروه ورزشی:فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء می گوید که ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود.به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته، تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست در دیداری که در زمین حریف با 2 گل عقب بود را با نتیجه تساوی 2 – 2 عوض کند. شاگردان مجیدی در استادیوم زعبیل، موفق شدند صدرنشین لیگ امارات یعنی الوصل را متوقف کنند.
 
فرهاد مجیدی سرمربی کلباء در پایان این بازی و در نشست خبری گفت: در ابتدا باید بگویم یک بازی احساسی مقابل الوصل داشتم. من هیچ‌گاه الوصل را فراموش نمی کنم. برای من الوصل فراتر از یک باشگاه است و حمایت آنها از خانواده و من را در ایام سخت بازیگری فراموش نمی کنم.او ادامه داد: درباره بازی باید بگویم عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشتیم. با وجود ظلم داوری در نهایت موفق شویم بعد از اینکه دوبار عقب بیفتیم ولی در نهایت با زدن 2 گل بازی را به تساوی کشاندیم و این یعنی بازیکنان بازی خوبی انجام دادند.پس از نشست خبری، مجیدی برابر دوربین دبی الریاضیة قرار گرفت و به سوالات خبرنگار پاسخ داد. او گفت: در مورد بازی صحبت کنم، سطح بازی خیلی بالا بود. خیلی خوشحالم که فوتبال امارات اینقدر پیشرفت کرده است. امروز برای من روز خاصی بود، به این دلیل که به باشگاه الوصل برگشتم و خیلی از خاطرات برای من زنده شد.

وی اظهار داشت: تلاش بازیکنانم برای من قابل تقدیر است. چیزی که برای من خیلی مهم است، این است که ما بازی به بازی پیشرفت می کنیم. به بازیکنان هر 2 تیم خسته نباشید می گویم، بازی خیلی خوبی بود.مجیدی در پاسخ به این سوال که تیم او به مانند شخصیت دوران بازیگری‌اش علاقه ای به شکست ندارد، گفت: ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود. با بازیکنان صحبت کردم، تیم باید شخصیت پیدا کند. یکی از راه های آن گل نخوردن است. در چهار بازی، تیم ما گلی دریافت نکرده است. این نشان می دهد که ما قدم به قدم بهتر می شویم. وقتی که تیم مساوی می کند یا می برد، برای بازیکنان است، اما باخت برای مربی است.
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها