به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۶۵۶۱۱

رضایت پی‌اس‌جی از راموس: قراردادت را تمدید کن

رضایت پی‌اس‌جی از راموس: قراردادت را تمدید کن
گروه ورزشی: راموس تابستان سال گذشته در حالی از رئال مادرید جدا شد که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده بود و فلورنتینو پرز تصمیم گرفت به حضور این کاپیتان تیمش در سانتیاگو برنابئو خاتمه دهد. 
به این ترتیب این مدافع اسپانیایی از میان پیشنهادهایی که دریافت کرده بود و همزمان با لیونل مسی با قراردادی آزاد به پاری سن ژرمن پیوست تا سال‌های پایانی فوتبال را در این باشگاه سپری کند. 
فصل اول حضور او در پارک دو پرنس کابوس‌وار بود و این بازیکن مدام با مصدومیتی قدیمی دست و پنجه نرم می‌کرد که تا به نظر می‌رسید بهبود پیدا کرده است بار دیگر برمی‌گشت و فرصت حضور راموس در زمین با پیراهن پی اس جی را بسیار محدود کرد. 

این اتفاق باعث شد که بسیاری حتی مدعی شوند که مدیران این باشگاه به دنبال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهند بود و به هیچ وجه از این که راموس را جذب کرده‌اند، راضی نیستند اما در نهایت شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 
راموس این فصل موفق شد بار دیگر به همان مدافع مطمئن و قدرتمند در زمین تبدیل شود و جایش را در ترکیب اصلی کریستوف گالتیه باز کند. 
حالا L10 Sport خبر داده است که مدیران پاری سن ژرمن به حدی از عملکرد این بازیکن راضی هستند که قصد دارند قراردادش را تمدید کنند. 
قرارداد این مدافع اسپانیایی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسید و گفته می‌شود که پیشنهاد جدید این باشگاه برای قرارداد جدید با راموس یک ساله خواهد بود. 
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها