به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۵۶۹۸۸

درگیری با هم‌تیمی سابق؛ بازگشت راموس واقعی!

گروه ورزشی: سرخیو راموس، مدافع پی اس جی، شب گذشته مانند همیشه نشان داد که از درگیری در زمین فوتبال فراری نیست.
درگیری با هم‌تیمی سابق؛ بازگشت راموس واقعی!
پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این بازی بسیار پُرتنش و هیجان‌انگیز دنبال شد و برخوردهای زیادی در آن صورت گرفت اما یکی از جدی‌ترین لحظات این بازی مربوط به درگیری راموس و لئاندرو پاردس بود. 
این بازیکن آرژانتینی در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پی اس جی جدا و با قراردادی قرضی راهی یوونتوس شد و در اولین بازی لیگ قهرمانان این فصل با پیراهن این تیم برابر تیم سابقش قرار گرفت. 

در دقیقه 24 این بازی خطایی روی کیلیان امباپه صورت گرفت و راموس یکی از اولین بازیکنانی بود که خودش را به این صحنه رساند و در حالی‌که با عصبانیت با بازیکنان یووه و داور حرف می‌زد، پاردس را رو به عقب هل داد و همین باعث متشنج‌تر شدن شرایط شد. 
آنتونی تیلور، داور این بازی، سعی کرد جو را آرام کند اما درگیری بین راموس و این بازیکن ادامه پیدا کرد و در نهایت، بازیکنان بیشتری در آن دخالت کردند تا شرایط آرام شود و راموس نیز یک کارت زرد گرفت. 

به نظر می‌رسد که رقابت بین این دو بازیکن آرژانتینی و اسپانیایی بسیار جدی بود، چراکه آن‌ها در طول بازی نیز بارها با یکدیگر درگیر شدند و این کشمکش تا پایان بازی ادامه داشت.
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها