به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۶۶۷۳۴

امیدواری بایرن و آلمان: برنامه نویر جدی شد

امیدواری بایرن و آلمان: برنامه نویر جدی شد
گروه ورزشی: بعد از تجربه حضور در سه جام جهانی و کسب یک قهرمانی و یک سومی، حالا مانوئل نویر به دنبال حضور در چهارمین تورنمنت متوالی خود با لباس تیم ملی آلمان است. این سنگربان آلمانی چند هفته قبل دچار مصدومیت شدیدی شده و تمام بازی های بایرن مونیخ در این مدت را از دست داد. اما به نظر می رسد زمینه بازگشت مانوئل نویر به میادین فراهم شده و اگر دوباره اتفاق خاصی رخ ندهد، او قطعا در لیست نهایی تیم ملی آلمان در این تورنمنت فراهم خواهد شد.
مانوئل نویر امروز و برای اولین بار از زمان مصدومیت شدیدی که تجربه کرد، تمرینات اختصاصی دروازه بانی خود را انجام داده تا باعث افزایش امیدهای یولیان ناگلزمان و البته هانسی فلیک شود.
البته مانوئل نویر همچنان محتاطانه و کاملا بدون ریسک تمرینات خود را انجام می دهد، اما حرکات این سنگربان باتجربه و آلمان امروز روان تر از قبل به نظر می رسید و احتمالا او می تواند در طی این سه هفته به مرز آمادگی کامل دست یابد. برنامه اصلی مانوئل نویر، حضور در چند دیدار در بوندسلیگا و در ترکیب بایرن مونیخ قبل از آغاز رقابت های جام جهانی است و قطعا در بازی این هفته برابر اینتر در لیگ قهرمانان، شاهد حضور او در میدان نخواهیم بود. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها