به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۶۶۷۱۹

نارضایتی علنی مدافع بایرن: ستاره فرانسوی در راه رفتن

نارضایتی علنی مدافع بایرن: ستاره فرانسوی در راه رفتن
گروه ورزشی: بنجامین پاوارد ناامیدی خود بعد از نیمکت نشینی در بازی روز شنبه بایرن مونیخ برابر ماینتس را پنهان نکرده، برای اولین بار اتاق رختکن را ترک کرد و بعد از بازی نیز بدون هیچ مصاحبه ای از ورزشگاه به سمت خانه رفت. نشریه بیلد مدعی شد دلیل اصلی نارضایتی این مدافع فرانسوی تنها به این دلیل نبود که او دو بازی پشت سر هم نیمکت نشین بوده است. اگرچه بنیامین پاوارد انتظار نداشت این اتفاق در مسابقه اخیر رخ دهد، اما دلیل این تصمیم نیز از سوی کادر فنی به طور مشخص به او توضیح داده نشده است.

پاوارد در این فصل در ترکیب اصلی به طور منظم جایی نداشته و تصور می کند جایگاهش در بایرن مونیخ به خطر افتاده است. این بازیکن در سال های اخیر در ترکیب ثابت جایی داشت، اما این فصلا نصیر مزروعی تبدیل به یک رقیب جدی شده و حتی این مدافع فرانسوی جدایی در تابستان سال آینده را به عنوان یک گزینه جدی در نظر گرفته است.
در حال حاضر نه مدیران باشگاه بایرن مونیخ و نه پاوارد خیلی به تمدید قرارداد بعد از سال 2024 تمایلی نشان نداده اند و هنوز در این زمینه هیچ مذاکره ای انجام نشده است. البته یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ علاقه زیادی به پاوارد داشته، بارها از او تمجید کرده و به نظر می رسد همین مورد، تنها دلیل امیدواری این بازیکن به شرایط فعلی است. اما در صورت ادامه این روند، جدایی بنجامین پاوارد در تابستان سال آینده دور از ذهن نخواهد بود.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها