به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۶۷۴۴۸

کونته به این دلیل به یوونتوس برنمی گردد

کونته به این دلیل به یوونتوس برنمی گردد
گروه ورزشی:  این روزها حرف و حدیث های زیادی پیرامون بازیکن و سرمربی سابق یوونتوسی ها یعنی آنتونیو کونته درباره بازگشت مجدد او در قامت سرمربیِ بیانکونری مطرح می شود.
در پی عملکرد نه چندان با ثباتِ مکس آلگری در یوونتوس، شایعات زیادی درباره مربی بعدی یوونتوس مطرح می شود تا بلکه آنها بتوانند در سالهای آینده، موفقیت های سالیان اخیر خود را تکرار کنند.
در همین رابطه الکس دل پیرو صحبت هایی را درباره احتمال همکاری کونته و یوونتوس در آینده مطرح کرده و معتقد است که دون آنتونیو کاری نا تمام در تاتنهام دارد و بعید است راهی یوونتوس شود.
الکس دل پیرو که سالها بازیکنی درخشان در لباس ایتالیا و یوونتوس بود، در حال حاضر به عنوان کارشناس در Sky Sport ایتالیا فعالیت می کند.

او در اظهارات خود گفته : 
" بنظرم آنتونیو تمام تمرکزش بر روی تاتنهام است  و صعودشان به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز کار بزرگی بود . او سال گذشته تاتنهام را در رتبه نهم تحویل گرفت و موفق شد در انتهای فصل سهمیه UCL را کسب کند.
بنابراین او پروژه ایی در تاتنهام دارد که به خوبی آن را پیش می برد و هنوز کارهای زیادی در لندن برای انجام دادن دارد.
بعید است که فعلا به یوونتوس بیاید. "

باشگاه یوونتوس در رده هفتم Serie A قرار دارد و علکردِ تیم آلگری در این فصل باعث شده هواداران بیانکونری از وضعیت تیم خود ناراضی باشند و شاید در انتهای فصل مربی جدیدی سکان هدایت بانوی پیر را بر عهده بگیرد.
باشگاه تاتنهام نیز در حال حاضر رتبه سوم پریمیرلیگ را در اختیار دارد و روز یکشنبه در یک دیدار حساس به مصاف لیورپول خواهد رفت.

برچسب ها: کونته یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها