به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۶۷۹۷۲

آغاز مسابقات جام شگفتی ها از هفته آینده

آغاز مسابقات جام شگفتی ها از هفته آینده
گروه ورزشی:رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور از هفته آینده آغاز می شود.به گزارش "ورزش سه"، در دور نخست بازی ها تیم های دسته دومی و قهرمان جام حذفی استان ها با هم مسابقه می دهند و در ادامه تیم های دسته اولی و سپس تیم های لیگ برتری وارد جدول بازی ها می شوند. زمان ورود تیم های لیگ برتر به جام حذفی از مرحله یک شانزدهم نهایی است.
 
فصل گذشته تیم نساجی با هدایت ساکت الهامی قهرمان جام حذفی باشگاه های کشور شد. این تیم در گام نخست با یک گل تیم آرمان گهر را در سیرجان شکست داد. در ادامه با نتیجه 3-1 از سد گل در استادیوم امام رضای مشهد گذشت. برتری بعدی نساجی در برابر استقلال در استادیوم آزادی تهران بود. با ضربه پنالتی که عزیز آمانوف از دست داد، نساجی در ضربات پنالتی با تیجه 5-4 پیروز شد تا به مصاف مس کرمان برود.

شاگردان ساکت الهامی با گل دقیقه 118 حامد شیری از روی نقطه پنالتی مس کرمان را در استادیوم آزادی و در حضور پرشور هواداران خود شکست دادند و برای فتح جام قهرمانی هم گل مهرداد عبدی به تیم آلومینیوم اراک در استادیوم آزای کافی بود و سرانجام نساجی در استادیوم آزادی به مهمترین افتخار 63 سال حضور در فوتبال دست یافت؛ قهرمانی در جام حذفی.باید منتظر ماند و دید که آیا نساجی به واسطه تصاحب این جام شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا خواهد کرد یا نه.
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها