به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۷۰۷۴۵

تلاش رونالدو برای بازگشت به رئال: جانشین بنزما!

تلاش رونالدو برای بازگشت به رئال: جانشین بنزما!
گروه ورزشی: کار رونالدو در منچستریونایتد تمام شده به نظر می‌رسد و مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال فسخ قرارداد این بازیکن پیش از پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند. 
او نیز تصمیمی برای ادامه حضور در اولدترافورد ندارد و عزمش را برای یافتن باشگاهی جدید در ماه ژانویه جزم کرده است. 
یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر این بازیکن برای نیم فصل دوم رئال مادرید است که پیش از این خاطراتی فراموش نشدنی را در آن به ثبت رساند و موفق شد نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که نمایندگان این بازیکن تماس‌هایی با مدیران رئال داشتند و ابراز امیدواری کردند که رونالدو بتواند در ماه ژانویه و به عنوان جانشین بنزما که به دلیل مصدومیت جام جهانی 2022 قطر را نیز از دست داد به سانتیاگو برنابئو برگردد. 

این در حالی است که روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که مدیران رئال واکنش مثبتی به این موضوع ابراز نکردند و تاکید کردند که تصمیمی برای خرید این ستاره پرتغالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارند. 
به این ترتیب، به نظر می‌رسد که رونالدو بار دیگر باید به فکر یافتن باشگاهی جدید برای خودش پس از فسخ قرارداد با یونایتد باشد تا بتواند همچنان در سطح اول فوتبال اروپا توپ بزند و آماده حضور در یورو 2024 شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها