به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۳۷۲۸۴۸
مراکش، هلند و انگلیس

این سه تیم، بهترین‌های دور گروهی جام جهانی

این سه تیم، بهترین‌های دور گروهی جام جهانی
گروه ورزشی: دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با شکست برزیل برابر کامرون پایان یافت تا تنها تیمی که شانس داشت ۹ امتیازی شود، با باخت به مرحله حذفی برسد.
اما نکته جالب توجه این است که تنها ۳ تیم توانستند بیشترین امتیاز را در مرحله حذفی به دست آورند. البته که آن سه تیم موفق به کسب تمام امتیازات نشدند و بیشترین عددی که مقابل جدول امتیاز آن‌ها ثبت شده، ۷ است.
هلند، انگلیس و مراکش تیم‌های بودند که بالاتر از مدعیانی مثل برزیل، فرانسه، آرژانتین، اسپانیا و پرتغال به هفت امتیاز رسیده و در قطر رکوردار هستند.
هلندی‌ها که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند با شکست سنگال و قطر و البته کسب تساوی برابر اکوادور در مرحله حذفی هستند و مقابل آمریکا قرار می‌گیرند.

انگلیس که شانس اول قهرمانی نامیده می‌شود، پس از برد برابر ایران مقابل آمریکا به نتیجه تساوی رضایت داد و در نهایت بر ولز غلبه کرد و در انتظار سنگال برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی است.

اما ناخوانده‌ترین مهمان در این بین، شگفتی‌ساز اصلی مسابقات یعنی مراکش است که بالاتر از کرواسی و بلژیک در رده نخست گروهش قرار گرفت و در انتظار اسپانیا است. شاگردان رکراکی ابتدا مقابل کرواسی به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند و سپس بلژیک و کانادا را شکست دادند تا یکی از تیم‌های ۷ امتیازی لقب بگیرند.

دور حذفی جام جهانی از امروز با جدال هلند - آمریکا و آرژانتین - استرالیا آغاز شده و برنده راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها