به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۷۳۰۸۰
روز اول یک هشتم، روز سر گروه‌ها بود، روز دوم چطور؟

فرانسه و انگلیس طبق این الگو در یک‌چهارم‌نهایی

فرانسه و انگلیس طبق این الگو در یک‌چهارم‌نهایی
گروه ورزشی: با پایان مرحله گروهی، مسابقات جام جهانی 2022 از روز گذشته مرحله حذفی خود را آغاز کرد. در این روز، هلند و آرژانتین از سد حریفان خود گذشته و اولین صعود کنندگان به مرحله یک چهارم نهایی لقب گرفتند. امروز هم تکلیف دو تیم دیگر مشخص خواهد شد.
در روز دوم مرحله یک هشتم نهایی فرانسه با لهستان دیدار می کند و انگلیس به مصاف سنگال خواهد رفت. در صورتی که اتفاقات روز دوم، مثل روز اول رقم خورده و شاهد پیروزی سرگروه‌ها باشیم، یک دیدار هیجان انگیز دیگر در مرحله یک چهارم نهایی انتظارمان را می کشد.

فرانسه که به عنوان صدرنشین از گروه D صعود کرد، در اولین بازی روز دوم از ساعت 18:30 به مصاف لهستان، تیم دوم گروه C خواهد رفت. در بازی دوم که از ساعت 22:30 شروع خواهد شد، انگلیس، صدرنشین گروه B با تیم دوم گروه A (سنگال) دیدار می کند.


روز گذشته با پیروزی صدرنشینان دو گروه C و A مقابل تیم های دوم گروه‌های D و B، یک تقابل هیجان انگیز در مرحله یک چهارم نهایی شکل گرفت؛ آرژانتین – هلند. حالا اگر انگلیس و فرانسه بتوانند به عنوان صدرنشینان‌ دو گروه D و B از سد تیم های دوم گروه‌های A و C بگذرند، یک تقابل جذاب دیگر را پای نیمه نهایی شکل خواهند داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها