به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۷۳۶۴۵

حمله اتوئو به یک فیلمبردار وکتک زدن اودر قطر

حمله اتوئو به یک فیلمبردار وکتک زدن اودر قطر
گروه فیلم: ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است. تصاویر تکان‌دهنده‌ای از حمله اسطوره و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون، ساموئل اتوئو به مردی در خارج از ورزشگاه در جام جهانی قطر در فضای مجازی منتشر شده است. این کلیپ باورنکردنی مهاجم سابق بارسلونا، اینترمیلان و چلسی را در حال ترک ورزشگاه ۹۷۴ دوحه بعد از پیروزی برزیل در یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل کره جنوبی نشان می‌دهد.

به گزارش ورزش سه، در ابتدا اتوئو خوشحال به نظر می‌رسد و با طرفداران منتظر عکس می‌گیرد؛ البته قبل از اینکه مردی با دوربین فیلمبرداری به سمت راست او نزدیک شود. مشخص نیست چه چیزی باعث آزار اتوئو شده است. کسی که به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر حضور دارد. اما او با عصبانیت واکنش نشان می‌دهد و شروع به هل دادن فیلمبردار می‌کند.

در این مرحله، تماشاگران مختلف وارد عمل می‌شوند تا تلاش کنند این درگیری را بخوابانند، اما اتوئو ول‌کن قضیه نبوده و همچنان به تعقیب این مرد فیلمبردار ادامه می‌دهد. در حالی که چهار مرد اتوئو را عقب نگه داشته‌اند او همچنان در تلاش برای حمله به این فیلمبردار است.

در ادامه این اسطوره فوتبال کامرون گوشی موبایل خود را به فردی که در کنارش حضور دارد، می‌دهد و با جدیت بیشتری به تعقیب فیلمبردار ادامه می‌دهد. در نهایت به شکلی باورنکردنی اتوئو با یک ضربه محکم پا به بدن این مرد می‌زند به شکلی که از شدت آن روی زمین می‌افتد.

همانطور که توسط La Opinion گزارش شده است، اتوئو به سرعت توسط خبرنگاران محاصره و از او پرسیده شد که چه اتفاقی افتاده است، اما او بی خیال نشان داد و به سرعت توسط نیرو‌های امنیتی هدایت شد.یک ساعت قبل از وقوع این حادثه ناخوشایند، اتوئو در داخل ورزشگاه به همراه چاد جانسون بازیکن سابق NFL در حالی که بازی برزیل را تماشا می‌کرد، مشاهده شد. گفتنی است اتوئو در سال ۲۰۱۹ پس از یک دوره بازی در قطر با تیم قطر اس سی، بازنشسته شد. او پس از حضور در آکادمی رئال مادرید در سال ۱۹۹۷، بیشتر به خاطر حضور در بارسلونا، اینترمیلان و چلسی مشهور است.
....
برچسب ها: ساموئل اتوئو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها