به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۷۴۸۶۶

چگونه تیرگی دور چشم را برطرف کنیم؟

چگونه تیرگی دور چشم را برطرف کنیم؟
گروه سلامت: یک گروه از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار موفق به تولید دستگاه کربوکسی تراپی مدرن در ایران شده اند؛ این دستگاه برای رفع تیرگی زیر چشم و چین و چروک های پوست و صورت و همچنین زخم ها و بیماری های پوستی کاربرد دارد.

به گزارش سینا پرس، دکتر سمیه صراف اسماعیلی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و مجری طرح دستگاه کربوکسی تراپی مدرن  گفت: اصل کار این دستگاه، تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست است؛ هنگامی که دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود، مغز احساس می کند که ناحیه تزریق شده حاوی اکسیژن کافی نیست به همین منظور سیگنال هایی برای پمپاژ خون اکسیژن دار و افزایش جریان خون به آن ناحیه ارسال می کند. وقتی دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود، دیگر سمی نیست و باعث ایجاد لخته خون نمی شود.
 
وی افزود: کربوکسی تراپی می تواند برای رفع تیرگی زیر چشم، رفع چین و چروک صورت، زیر چشم و پشت دست ها، درمان پسوریازیس، رفع استریا (ترک های پوست شکم)، آلوپسی، مکمل درمان لیپو ساکشن برای صاف کردن ناهمواری های پوست، بیماری عروقی مرتبط با دیابت، زخم های پوستی، دفع تجمعات چربی با لیپوساکشن یا بدون لیپوساکشن، پارگی پوست، درمان ریزش مو کاربرد داشته باشد.

وی اظهارداشت: همچنین با افزودن پروب ماساژ و هندپیس اسکوم تراپی به دستگاه، تورم ایجاد شده در ناحیه تزریق رفع می شود و پوست بیمار دوباره حالت ارتجاعی خود را پیدا می کند.وی تصریح کرد: هندپیس قادر است با استفاده از فناوری فرا صوت به آرامی اما با قدرت، بیرونی ترین لایه پوست(اپیدرم) و غشای میانی پوست( درمیس) را ماساژ دهد؛ هندپیس امکان درمان های ترکیبی و تکمیلی را به پزشک معالج می دهد که اکنون نمونه های مشابه چنین قابلیتی را ندارد.

وی به دیگر مزایای این دستگاه اشاره کرد و گفت: منوی این دستگاه بسیار هوشمند بوده و از ایمنی بالایی برخوردار است. در منوهای تعریف شده این دستگاه اطلاعات مورد نیاز مانند میزان گاز تزریقی، زوایه تزریق سوزن و عمق تزریق برای کاربر مشخص می شود. همچنین این دستگاه از نظر کیفیت با نمونه های مشابه خارجی برابری دارد. قیمت آن نیز مقرون به صرفه تر است.
برچسب ها: تیرگی دور چشم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها