به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۳۷۵۰۵۱

برای حجاب فکری عاجل کنید

برای  حجاب فکری عاجل کنید
گروه سیاسی: روزنامه جوان در حالی که مدعی شد حتی «بی‌حجابان» حاضر به رواج بی‌حجابی در جامعه نیستند پیشنهاد داد در قانون برای «بی‌حجابان» محرومیت‌های اجتماعی پیش‌بینی شود.
جوان نوشت: تجربه تاریخی ملت ایران ثابت کرده است که حتی اگر جمهوری اسلامی لائیک هم شود، ایرانیان برای حفظ حجاب خواهند جنگید. بسیاری از آن‌هایی که در ایران زندگی می‌کنند، اعتقادی به اسلام ندارند و رعایت حجاب در مجامع عمومی برای آن‌ها وجوب شرعی ندارد هم، نه به دلایل دینی، که از جنبه‌های دیگری حاضر به رواج بی‌حجابی نیستند؛ زنان آن‌ها پوشیدگی را بر بی‌حجابی و برهنگی ترجیح می‌دهند، مردان آن‌ها هم حاضر نیستند سر و بدن زنان و دختران‌شان خوراک دائم چشم‌های مردان باشد.
این روزنامه در ادامه نوشته است: با درنظر داشتن همه این موارد است که باید برای وضعیت حجاب فکری عاجل کرد. فکر عاجل هم به‌معنای مقابله فیزیکی و حذف بی‌حجابان از جامعه نیست. نهاد‌های متولی و ساختار اجرایی امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر می‌تواند، باید و لازم است که با اصلاحاتی کار قانونی خود را قوی‌تر از پیش از سر بگیرند. این اصلاحات می‌تواند از کار فرهنگی آغاز شود و تا محرومیت‌های پیش‌بینی شده در قوانین جدید گسترش یابد.


 
برچسب ها: حجاب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۰۸:۳۳
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید (409591)
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۰۹:۲۳
اگر واقعا مغز داريد و فكر ميكنيد يه فكري هم براي بيكاري اختلاس آلودگي هواو تورم و.... بكنيد البته اول حجاب (409600)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها