به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۷۵۱۰۵

مراکش به سرنوشت کرواسی گرفتار می‌شود؟

مراکش به سرنوشت کرواسی گرفتار می‌شود؟
گروه ورزشی:دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی شامگاه امروز بین تیم های فرانسه و مراکش برگزار خواهد شد.به گزارش مهر، با برگزاری دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، چهره دومین فینالیست این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد تا روز ۲۷ آذر دیدار فینال را برابر آرژانتین برگزار کند.
 
یاران لیونل مسی که جام را با شکست آغاز کردند، سه شنبه شب با نمایشی فوق العاده موفق شدند برابر کرواسی به پیروزی برسند و با اقتدار راهی فینال شوند. آنها برای ششمین بار به فینال رسیدند و حالا باید منتظر برنده دیدار فرانسه و مراکش باشند.دیدار شگفتی ساز این مسابقات و مدافع عنوان قهرمانی ساعت ۲۲:۳۰ امروز برگزار خواهد شد. دیداری که پیش بینی‌ها حکایت از پیروزی فرانسه برابر مراکش دارد اما شگفتی ساز جام بیست و دوم نشان داده است توانایی بر هم زدن هر گمانه زنی و پیش بینی را دارد.
 
مراکشی‌ها که چهار سال قبل در روسیه جام را با شکست برابر ایران شروع کردند و در پایان مرحله مقدماتی آن مسابقات در رده آخر گروه ایستادند و حذف شدند، این دوره را با صدرنشینی از گروه خود صعود کردند و با پیروزی برابر اسپانیا و پرتغال به این مرحله رسیده اند تا تاریخ سازی کنند.مردان آفریقایی برای تکمیل شگفتی سازی خود امیدوارند بتوانند قهرمان دوره گذشته جام جهانی را شکست دهند و فینالیست شوند. اتفاقی که از نظر فوتبالی سخت است اما با شرایطی که این تیم دارد دور از دسترس نخواهد بود.
 
باید دید مراکشی‌ها به سرنوشت کرواسی گرفتار می‌شوند و فینال را به فرانسه خواهند داد یا رویایشان را تکمیل می‌کنند و حریف آرژانتین می‌شوند و فرانسه را به دیدار رده بندی برابر کرواسی خواهند فرستاد.
برچسب ها: جام جهانی قطر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها