به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۳۷۵۵۱۹
فریم‌هایی که دیگر تکرار نخواهد شد

لوکیتا بی‌خیال تصمیم پرحاشیه، آماده شب موعود

لوکیتا بی‌خیال تصمیم پرحاشیه، آماده شب موعود
گروه ورزشی: اینکه لوکا مودریچ بعد از جام جهانی 2022 به کار خود در تیم ملی کرواسی ادامه خواهد داد یا خیر، هنوز مشخص نیست. موضع باشگاه رئال مادرید مشخص است؛ این باشگاه تمایل به تمدید قرارداد ستاره 37 ساله خود دارد اما به یک شرط! کاستن از فشار بازی های ملی و این یعنی لوکیتا باید از بین تیم ملی و رئال یکی را انتخاب کند. چنین دوراهیِ سختی، حاشیه‌هایی هم به همراه داشته اما قطعا لوکیتا الان به چیز دیگری فکر می‌کند؛ یک خداحافظی باشکوه.
او با وجود اینکه مقابل آرژانتین فروغ همیشه را نداشت اما مثل جام جهانی قبلی، تورنمنت موفقی را در قطر پشت سر گذاشت. مودریچ نقش مهمی در صعود تیمش به جمع چهار تیم نهایی داشت و در طول جام، بارها بابت نمایش های خوب خود مورد تحسین قرار گرفت. ستاره کرواسی پیش از جام جهانی، خداحافظی احتمالی خود را مشروط به قهرمانی کشورش دانسته بود. او حالا در شرایطی که کرواسی در رده‌بندی جام حضور یافته، می خواهد تا حداقل رتبه سومی را در آخرین جام جهانی خود به دست بیاورد.
شاید حضور یا عدم حضور مودریچ در یورو 2024 یک ابهام بزرگ باشد اما این که او در جام جهانی بعدی با 41 سال سن حضور نداشته باشد، خیلی محتمل است. به این ترتیب لوکیتا انگیزه بالایی برای درخشش مقابل مراکش دارد. او می خواهد دوران ملی خود را با اضافه کردن یک عنوان سومی به دومی دوره قبلی، پربارتر کرده و با خاطره‌ای خوش از بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا خداحافظی کند.
مودریچ که بعد از شکست در فینال 2018 به جبران در جام بعدی می اندیشید، روز گذشته آخرین تمرین خود را با کروات ها انجام داد؛ البته نه برای جبران بلکه برای کسب رتبه سوم. او روحیه بسیار بالایی در تمرین آخر کرواسی پیش از تقابل امشب با مراکش داشت. مثل همیشه و شاید بیشتر از هر بار، لنز دوربین عکاس‌های حاضر در تمرین کرواسی بیش از همه، به سمت مودریچ بود و شات‌هایی از این بازیکن ثبت شد که مقابل عنوان آن باید نوشت: "آخرین تمرین یکی از مهمتر‌ین ستاره‌های کرواسی در جام جهانی."


برچسب ها: لوکا مودریچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها