به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۷۵۹۹۷

مطهری: باید برای ۳ امتیاز بجنگیم

مطهری: باید برای ۳ امتیاز بجنگیم
گروه ورزشی: سرمربی نساجی می‌گوید تیمش باید برابر صنعت نفت، برای سه امتیاز بجنگد و ورزشگاه شهید وطنی را قمرو خودش کند.به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از تعطیلی لیگ، خیلی زود کارمان را شروع کردیم و به لطف زحمات مالک و مدیرعامل باشگاه اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و این به آمادگی ما بسیار کمک کرد. باید از مدیران باشگاه تشکر کنم. تیم‌مان شرایط خوبی پیدا کرد و تمریناتمان را در تهران ادامه دادیم. صنعت نفت تیم قابل احترامی است.
 
او ادامه داد: نباید این تیم را دست کم بگیریم و یکی از سخت ترین بازی‌های ما مقابل همین تیم است. صنعت نفت دنبال فوتبال بازی کردن است و ضد فوتبال بازی نمی‌کند. تمام تیم‌های لیگ قابل احترام هستند. تفکرات سرمربی جدید صنعت نفت را نمی‌شناسیم اما سعی می‌کنیم در جریان بازی، خودمان را با شرایط هماهنگ و آنالیز کنیم. من همیشه گفته‌ام که باید برای سه امتیاز بجنگیم و ورزشگاه شهید وطنی را قمرو خودمان کنیم. باید تمرکز داشته باشیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: تعطیلات همیشه به ضرر برخی و به نفع برخی دیگر از تیم‌ها می‌شود اما مهم این است که خودتان را با شرایط وقف دهید تا به ایده‌آل‌ترین شکل ممکن برسید. تیم ما شرایط خوبی دارد و از هر نظر برای این بازی آماده خواهیم بود.او درباره وضعیت آمادگی احمد موسوی و جذب بازیکن در نیم فصل گفت: او بازیکن باتجربه‌ای است و سعی کردیم رقابت را در تیم بیشتر کنیم. هر چه دستمان پر تر باشد، شرایط تیم بهتر خواهد شد. تیممان را باید تقویت کنیم و به آینده نگاه کنیم.

مطهری درباره داربی پایتخت عنوان کرد: داربی شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم قابل احترام‌اند. داربی من بازی مقابل صنعت نفت است و شش دانگ حواسمان به این بازی است تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.
برچسب ها: حمید مطهری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها