به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۷۶۳۵۲

صفر تا صد چگونگی افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه

گروه کسب و کار: یکی از مهم‌ترین بانک‌هایی که در کشور ترکیه فعالیت می‌کند، زراعت بانک است. بانک‌داری در کشور ترکیه به شبکه بانکی جهانی متصل شده است و همین کمک می‌کند که ارتباط تجاری خود را با سراسر دنیا حفظ کنید.
صفر تا صد چگونگی افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه
یکی از مهم‌ترین بانک‌هایی که در کشور ترکیه فعالیت می‌کند، زراعت بانک است. بانک‌داری در کشور ترکیه به شبکه بانکی جهانی متصل شده است و همین کمک می‌کند که ارتباط تجاری خود را با سراسر دنیا حفظ کنید. معاملات مختلف و فعالیت‌های مربوط به بازار پول در این کشور از طریق این بانک‌ها صورت می‌گیرد. بانک‌هایی که در کشور ترکیه وجود دارد، اغلب اوقات برای تامین مالی خودشان به یک صنعت خاص مانند کشاورزی تکیه می‌کنند و همین موجب پیشرفت این بانک‌ها نیز شده است. زراعت بانک ترکیه برای اولین بار در سال ۱۸۶۳ میلادی شروع به فعالیت کرده و تا به امروز هم تبدیل به یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها شده است.
دارایی زراعت بانک ترکیه به بیش از ۱ تریلیون و ۳۷۱ میلیارد لیر رسیده و رتبه اول را در بین بانک‌های دیگر ترکیه دارد. این میزان نشان دهنده رشد قابل توجه ۴۵ درصدی است که می‌تواند برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه و در زراعت بانک هم دلیل خوبی باشد. این بانک توانسته تا بیشترین میزان شعبات را نیز به نام خودش ثبت کند. این بانک ۱۷۲۶ شعبه در ترکیه داشته و ۲۵ شعبه هم در کشورهای دیگر دارد که یکی از آن‌ها در ایران قرار گرفته است. البته تحریم‌های موجود سبب می‌شود که عملا این شعبه نتواند خدمت چندان خاصی را به مردم داشته باشد. شعبات دیگر در کشورهایی مانند آلمان، انگلیس و روسیه قرار دارند.

چرا در زراعت بانک حساب باز کنیم؟
چرا در زراعت بانک حساب باز کنیم؟
علاقه‌مندان می‌توانند برای فعالیت مالی در کشور ترکیه و دریافت کارت‌های اعتباری و تسهیل زندگی خود، اقدام به افتتاح حساب زراعت بانک کنند. افتتاح حساب بانکی در این بانک، حتی بدون نیاز به اقامت و کیملیک هم ممکن شده است. این شرایط در بانک‌های دیگر وجود نداشته و برای افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه، حتما باید اقامت و کیملیک داشته باشید. سرویس‌های متنوعی از طریق افتتاح حساب زراعت بانک در اختیار شما قرار می‌گیرد و به واسطه قراردادی این بانک با شرکت‌های مختلف فروشگاه منعقد کرده است، می‌توانید هم از تخفیف‌های موجود استفاده کرده و هم به خرید آنلاین دسترسی پیدا کنید.
ویزا کارت و مستر کارت هم به این واسطه در اختیار شما قرار گرفته و امکان دریافت پول نقد از دستگاه‌های خود پرداز ممکن خواهد بود. بیاد داشته باشید که کردیت کارت‌ها بر اساس اعتبار فرد در بانک ارائه می‌شوند و می‌توانید بر اساس مدرک شغلی خود یا سپرده بانکی که دارید، میزان آن را تعیین کنید. هر چه قدر هم که خوش حساب باشید، بهتر می‌توانید از خدمات موجود در این زمینه بهره ببرید. برای افتتاح حساب زراعت بانک می‌توانید از خدمات عالی اویار گروپ استفاده کنید. کافی است که درخواست خود را به اویار گروپ ارائه کرده و مراحل بعدی را نیز طی کنید.

روند افتتاح حساب در زراعت بانک
بعد از ارسال درخواست خود، باید مراحل مربوط به خرید سیم کارت را نیز انجام دهید. این سیم کارت می‌تواند به نام خود یا یکی از دوستان‌تان باشد. سپس باید کد مالیاتی مربوط به خود را نیز درخواست دهید. در نهایت با مراجعه به بانک همراه با نماینده اویار گروپ، افتتاح حساب زراعت بانک با موفقیت انجام خواهد شد و می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. حساب شما می تواند بر مبنای قیمت لیر و یا یورویی و دلاری باشد. شما در صورت داشتن کیملیک، می‌توانید با ۱۰۰ دلار افتتاح حساب کرده و در صورت نداشتن کیملیک هم هزینه افتتاح حساب زراعت بانک به ۱۵۰ دلار می‌رسد. با حساب بانکی می‌توانید IBAN هم دریافت کنید که حکم شماره شبا را در کشور دارد.

روند افتتاح حساب در زراعت بانک

با این کد می‌توانید عملیات مربوط به انتقال پول به خارج از کشور را نیز انجام دهید. سود بانکی هم همراه با سر رسید ماهانه در زراعت بانک ترکیه ارائه می‌شود که شباهت زیادی به آن چیزی دارد که در کشور خودمان هم تجربه می‌کنیم. مستر کارت یکی از خدمات عالی زراعت بانک ترکیه است که با اعتبار ۸ ساله در اختیار شما قرار گرفته و کارتان را برای خرید و فعالیت در عرصه تجاری چندین برابر ساده‌تر خواهد کرد.

همراهی با اویار گروپ
اویار گروپ مجموعه‌ای کاربلد با سال‌ها تجربه است که در زمینه خرید خانه در ترکیه و افتتاح حساب بانکی با شما همراه خواهد شد. این همراهی با حضور کارشناسان زبده بوده و می‌توانید برای افتتاح حساب زراعت بانک ترکیه نیز از این طریق اقدام کنید. این حساب تا حدی زیادی به درد بخور بوده و به نوعی زندگی را در این کشور به جریان می‌اندازد. از ویژگی‌های سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    امکان خرید خانه و ملک در کشور ترکیه
•    امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه
•    همراهی مشاورین و کارشناسان اویار گروپ
•    همراهی با مشتری حتی بعد از عقد قرارداد
می‌توانید با مراجعه به سایت evyargroup.com اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کرده و برای دریافت خدمات این سایت آماده شوید. با تماس از طریق شماره تلفن ۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰+ هم می‌توانید با کارشناسان سایت همراه باشید. کارشناسان تمامی مراحل مربوط به افتتاح حساب زراعت بانک را در اختیار شما قرار داده و با برنامه ریزی مالی می‌توانید به سراغش بروید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها