به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۳۷۶۵۴۵

این‌ها صدای مردم ایران هستند

این‌ها صدای مردم ایران هستند
گروه سیاسی: ​روزنامه کیهان نوشت: اجتماع عظیم و باشکوه مردم در مراسم ۱۳ آبان و از سوی دیگر استقبال کم نظیر مردم استان خراسان جنوبی از کاروان دولت مردمی نشان داد که مردم در فضای حقیقی با لشکر ساختگی و جعلی در فضای مجازی بسیار متفاوت است.
روزنامه کیهان معترضان را صدای «مردم ایران»‌ ندانست و تاکید کرد صدای «مردم ایران» حاضران در مراسم ۱۳ آبان و استقبال‌کنندگان رئیسی در سفرهای استانی هستند!
به گزارش کیهان،سال‌هاست که یک جریان سیاسی در کشور در همسویی و هماهنگی با معاندین و ضد انقلاب واژه «مردم ایران» را از معنا تهی کرده و با نادیده گرفتن خواسته‌ها و نگرش‌های بخش عظیمی از مردم‌، تلاش داشته یک طبقه خاص با سوژه‌های ضد حاکمیتی را برجسته و به عنوان ملت ایران جا بزند.
این روزنامه در ادامه مدعی شده است: اجتماع عظیم و باشکوه مردم در مراسم ۱۳ آبان که مصادف با اغتشاشات اخیر در کشور بود و اتفاقا رکورد مشارکت آحاد مردم در این مراسم شکسته شد و بدرقه حماسی و کم نظیر شهدای مدافع امنیت در نقاط مختلف کشور که در آشوب‌های اخیر مظلومانه به شهادت رسیدند نیز تودهنی محکم ملت به اغتشاشگران و همچنین کسانی بود که تلاش داشتند این عناصر مزدور و وطن‌فروش و خائن را مردم ایران جا بزنند. از سوی دیگر استقبال کم نظیر و پرشور مردم استان خراسان جنوبی از کاروان دولت مردمی و گلباران خودروی حامل رئیس‌جمهور در شهرستان نهبندان نشان داد که مردم در فضای حقیقی با لشکر ساختگی و جعلی در فضای مجازی بسیار متفاوت است.

 
برچسب ها: مردم

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۱:۰۳
رونوشت از رادیو اسرائیل....! (410908)
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۴:۱۵
تفاوت این دو جمعیت که یکی کم و دیگری زیاد است تفاوت پاداشی است که دریافت می کنند یکی گل دیگری گلوله. (410970)
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۲:۴۵
خدا بخیر کنه، من به عنوان شخصی که در جامعه هستم هشتاد درصد مردم مخالف شرایط و کارای نظام هستند. (411097)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها