به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۷۶۷۸۸

از امیرعبداللهیان کاری ساخته نیست

از امیرعبداللهیان کاری ساخته نیست
گروه سیاسی:احمد عزیزی قائم مقام وزیرخارجه در دوره کمال خرازی در روزنامه اعتماد نوشت: جناب دکتر کمال خرازی، خبر خوش آمادگی‌مان برای بازگشت به تعهدات برجامی را داده‌اند و باقی ماندن تنها یک مانع مساله پادمان.
خدا قوت به همگی دست‌اندرکاران، میوه‌ای دیررس و به امید خدا در حال رسیدن.شروط و بهانه‌هایی مزمن و بر زمین مانده را کنار بگذاریم و همه تلاش‌های‌مان را برای حل همین یک بحران متمرکز کنیم. چه باک از بازگشت‌مان به همان شرایط برجامی بعد از سال‌ها، چه باک از گمان‌هایی بر سر «عقب‌نشینی» و چه جای ترس از شماتت‌هایی بر سر رسیدن‌مان به همان نقطه‌ای که مدبرانه از آن عبور کرده بودیم.
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست، وزارت خارجه‌مان بیشتر به لطف کنشگری عواملی به ظاهر برجام‌ستیز، قدمی در این میان برنداشته که هیچ، با کاهلی‌ها و تأخیر‌هایی مزمن دردی بر درد‌ها افزوده است. در این راستا لطفی کرده و مصوبه راهبردی «اف‌ای‌تی‌اف»، ملازم با باردهی برجام و به‌واقع نردبانی برای چیدن میوه‌های آن را نیز به یمن مصلحت‌اندیشی پیش‌گفته از چاه ویل مجمع تشخیص مصلحت درآورید، گشودن گره‌های انتخاب آزاد مردم با حاصل افزودن بر کارآمدی‌ها و غنی‌سازی سرمایه‌های انسانی‌مان فعلا بماند تا بعد.
برچسب ها: سیدکمال خرازی

علی مرادی
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۶:۵۲
جانا سخن از زبان ما میگویی.
جناب خرازی یا عالی بگوئید (411158)
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۸:۰۱
اگر کسی از سیاست های خارجی ایران بخواهد شکایت کنه به کدام مرجع باید مراجعه کنه سیاستی که ایران را منزوی اقتصاد را نابود سرمایه مردم از بین رفت و ..... (411169)
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۹:۴۳
نوع حکومت مون در عمل مردم رو جز رعیتی بله قربان گو نمیشناسه همین و دیگر هیچ (411188)
dayani
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۸:۵۷
اگر اف ای تی اف تصویب نشود، برجام هم تصویب شود بی فایده است. (411178)
۱
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۹:۳۰
رسیدن به همان نقطه ای که مدبرانه از آن عبور کرده بودیم!!!!!!!!!!
اعتماد از چاله ی وقاحت و پر رویی به چاه جنون و دیوانگی افتاده است . برجامی که ظریف و روحانی برای ما پختند به جز ضرر و زیان برای مردم و سکه و پاداش برای تیم آقای ظریف چیز دیگری نداشت . روزهای آخر دولت روحانی ، مردم می گفتند : روحانی هیچی نگو ، فقط برو فقط برو (411185)
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۲۰:۵۵
انتخاب آزاد؟
چه طنز تلخی ...!!! (411198)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۱:۳۴
خیلی ساده ای نه توان ونه اراده احیای برجام دارد این حاکمیت دلار ۴۰ هزار تومان را خروج۷۰ میلیارد سرمایه در دوسال را ببینید رشد۳/۶ درصد درو غین ادعای دروغین‌پیشرفت میدان داری تمام عیار سپاهی های خشک مغز در تمام عرصه ها وقوا آنچه دوست داربم باور نکنید (411299)
جمشیدنوری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۲:۲۹
واقعا فکر میکنید آمریکا یقه مسئولین ایران رو رها میکنه . (411312)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۳:۱۲
لعنت به نفت
که هر حاکمی رو بی نیاز از
دنیا وملت میکنه (411460)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها