به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۷۷۰۷۳

فروش فوری شاهین آغاز شد؛لیست قیمت

فروش فوری شاهین آغاز شد؛لیست قیمت
گروه اقتصادی: طرح فروش فوری شاهین بدون قرعه کشی از امروز 3 دی 1401 به مدت سه روز آغاز می شود.
آغاز فروش فوری این خودرو از امروزگروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق العاده خودروی شاهین را ویژه طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام کرد.براساس این اعلام متقاضیان می توانند از ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ به مدت ۳ روز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط طرح فروش فوری شاهین بدون قرعه کشی دی 1401 ؛

اعلام شرايط فروش فوق العاده خودروی شاهين ويژه طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت
احتراماً ، بدينوسيله به اطلاع متقاضيان محترم و نمايندگيهاي مجاز گروه خودروسازي سايپا ميرساند، شرايط فروش فوق العاده خودروي شاهين پيرو بخشنامه شماره 378574 مورخ27/09/1401 ويژه طرح قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت به شرح جدول ذيل اعلام می‌گردد:
شرايط فروش فوق العاده طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت
* در صورت هرگونه افزايش در هزينه‌های) شماره گذای، بيمه، ماليات و . . . ( تا قبل از فاكتور، دعوتنامه تكميل وجه هزينه‌های مربوطه برای مشتری صادر خواهد شد.

تاريخ و نحوه ثبت نام
متقاضيان محترم از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 03/10/1401 مي‌توانند با ورود به سايت فروش گروه خودروسازی سايپا به آدرسcom.iranecar.saipa://https نسبت به پيش ثبت نام در طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت بمدت 3 روز اقدام نمايند.

نكات اختصاصي در خصوص طرح قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت
نوع خودرو مبلغ خودرو) ريال( رنگ قابل عرضه زمان تحويل ۹۰ روز حداكثر سفيد 3/447/470/000 Gشاهين
* در راستاي ابالغ قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت مصوبه شوراي اسالمي به تاريخ 19/08/1400 ،گروه خودروسازي سايپا امكان
ثبت نام يكدستگاه از محصوالت مطابق جدول فوق را براي مادراني كه فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاريخ مذكور متولد شدهاند بشرح
اين بخشنامه فراهم نموده است.
* درطرحهاي قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت جهت كليه محصوالت طرح مذكور ابتدا پيش ثبت نام انجام ميپذيرد و پس از
شناسايي مادران حائز شرايط امكان ثبت نام نهايي و واريز وجه ميسر خواهد شد.
* در طرحهاي قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت محدوديت پالك فعال، حداقل سن 18 سال، دارا بودن گواهينامه رانندگي، عدم
خريد 48 ماه گذشته براي مادران حائز شرايط لحاظ نخواهد شد.
* در طرح‌های قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت هر كدملی تنها مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو در يكی از شركتهای خودروساز می‌باشد.
شرايط عمومی بخشنامه :
1 -امكان صلح )خريد انصرافي( و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد .
2 -شماره كارت , شماره حساب بانكي و شماره شبا كه در آينده وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز مي گردد الزاماً بايد متعلق به شخص
متقاضي باشد. درصورت درج اطالعات نادرست)شماره شبا(، تمام مسئوليت آن متوجه متقاضي ثبتنامكننده خواهد بود.
3 -شماره تلفن همراه اعالم شده مي بايست متعلق به شخص متقاضي باشد.
4 -كدپستي متقاضي ثبت نام كننده و كد نمايندگي انتخابي توسط مشتري ميبايست از يك استان باشند. بديهي است پس از انتخاب كد نمايندگي امكان تغيير نمايندگي تحويل گيرنده وجود نداشته و مسئوليت آن بر عهده گروه سايپا نمي باشد.
5 -ساير محدوديتهاي الزم جهت ثبت نام در سيستم فروش اعمال گرديده است.
6 -چنانچه در هر يك از مراحل ثبت نام تا تحويل خودرو ، مشخص گردد اطالعات متقاضي ناصحيح بوده و يا ناقض شرايط بخشنامه ميباشد، ثبت نام متقاضي كان لم يكن خواهد گرديد.
7 -در صورتيكه پس از امضاي قرارداد في مابين مشتري بر حسب ضرورت و يا الزامات قانوني و يا لزوم رعايت استانداردهاي اجباري و محيط زيست از جمله ) سطح
آاليندگي يورو4 ،يورو5 و …( شركت ملزم به نصب تجهيزات و يا لوازم اضافي ) آپشن ( بر روي خودرو گردد و يا تغييري در برخي از قطعات خودرو ايجاد شود و يا هرگونه افزايش هزينه‌هاي ) شماره گذاري،بيمه، ماليات، ماليات نقل و انتقال، و …( تا قبل از فاكتور خودرو صورت پذيرد، دعوتنامه تكميل وجه هزينه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
8 -با توجه به اهميت كنترل مدارك هويتی و آدرس محل سكونت مشتريان ، نمايندگي موظف است مدارك و مستندات مشتريان را مطابق بخشنامههاي 184314 مورخ آن سقم و صحت از و كنترل 1401/04/22 مورخ 142204 و1400/11/19 مورخ 469251 و 1400/10/20 مورخ 424318 و 1400/05/13 مورخ 186689 و 1400/05/12 اطمينان حاصل نمايد.
9 -با توجه به دستورالعملهاي صادره توسط پليس راهور ناجا مبني بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتريان در سامانه شماره‌گذاری موارد ذيل متذكر می‌گردد:
الف ( در صورتي‌كه مشتري در سامانه شماره گذاري فاقد اطالعات فردي و سكونتي بوده و يا بيشتر از يكسال از آخرين تاريخ بروزرساني اطالعات فردي و نشاني محل سكونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتري محترم ميبايست با مراجعه به سامانه سخا ) كه در سايت اينترنتي نشاني آن موجود ميباشد( نسبت به بروزرسانی و يا ثبت آخرين اطالعات خود اقدام نموده و پس از تائيد توسط اداره پست تصوير نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمايندگي محل ثبت نام خود تحويل نمايد.
ب ( در صورتيكه مشتري داراي برگه احراز سكونت باشد ميبايست حتماً برگه مذكور را به نمايندگي محل ثبت نام خود تحويل نمايد در غير اينصورت عواقب ناشي از آن بر عهده مشتري خواهد بود.
الزم به ذكر است تا زمانيكه برگه احراز سكونت توسط مشتري به نمايندگي ارائه نگردد و يا اطالعات مورد نياز شماره گذاري به درستي ارائه نشده باشد، شماره پذيرش مشتری وارد مرحله تخصيص نخواهد شد و فاكتور نميگرددو عواقب ناشي از عدم فرآيند مذكور بر عهده مشتري خواهد بود همچنين عالوه بر اينكه سود تاخير در تحويل ناشي از عدم شماره گذاري به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزينه پاركينگ و نگهداري خودرو نيز از ايشان دريافت خواهد شد.
10 -مشتريان محترم ميتوانند جهت رويت ويژگيها و تجهيزات محصوالت به سايت com.saipacorp.www مراجعه نمايند.
11 -در روش فروش فوق العاده از زمان واريز وجه تا زمان تحويل خودرو ، سود مشاركت و انصراف صفر خواهد بود.
12 -در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالي در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخير در روش فروش فوق العاده معادل 36 درصد ساليانه ، محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.
13 -در روش فروش فوق العاده يكي از بستههاي خدمت و آپشن در زمان واريز وجه بصورت پيش فرض انتخاب شده است، در صورتيكه مشتري تمايل به تغيير در بسته خدمت و آپشن و يا حذف آن داشته باشد ميتواند قبل از واريز وجه اقدام نمايد.
14 -مشتريان محترم ميتوانند جهت رويت بستههاي خدمت و آپشن به سايت org.saipayadak.www مراجعه نمايند.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: خودروی شاهین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها