به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۷۷۵۳۵

جاده‌های ۶ استان برفی و بارانی است

جاده‌های ۶ استان برفی و بارانی است
گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین محدودیت‌های ترافیکی را برای تعطیلات آخر هفته جاری که از امروز اعمال می‌شود، تشریح کرد.به گزارش مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با تشریح محدودیت‌های ترافیکی دوشنبه ۵ دی ماه تا شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه مورخ ۵ آذر تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۱۰ آذر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است و صرفاً تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ‌های پنجم، ششم و هفتم دی ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ هشتم و نهم دی ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.شیرانی اذعان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ششم و نهم دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در ادامه خاطرنشان کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است.وی ادامه داد: همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

شیرانی در ادامه گفت: در محور تهران- فیروزکوه قائمشهر تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ در روزهای سه شنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.
وی در پایان بیان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

کدام محورهای مواصلاتی کشور مسدود است؟
بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده و ارتفاعات محورهای شمالی دارای مه گرفتگی هستند.
همچنین، آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس است و در عین حال بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان‌های لرستان، مرکزی، سمنان، گلستان و همدان گزارش شده است. بر اساس این گزارش، در برخی از محورهای استان مازندران بارش باران گزارش شده است. 

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.محور ریگان – ایرانشهر دارای انسداد شریانی و محورهای جدید هشتگرد - طالقان و گنجنامه - تویسرکان دارای انسداد غیرشریانی هستند.بر اساس این گزارش، محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه و سی سخت - پادنا نیز دارای انسداد فصلی هستند.
برچسب ها: جاده بارندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها