به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۷۸۷۱۳

آنچلوتی: سال 2022 یکی از خاص‌ترین سال‌های عمرم بود

آنچلوتی: سال 2022 یکی از خاص‌ترین سال‌های عمرم بود
گروه ورزشی: کارلو آنچلوتی یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید که توانست رکوردهای جالبی را در سال 2022 به نام خودش ثبت کند. 
او با قهرمانی در رقابت‌های لالیگا به همراه رئال مادرید به اولین و تنها مربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که موفق شده جام قهرمانی را در هر پنج لیگ معتبر اروپایی بالای سر ببرد و همچنین برای دومین بار با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شد. 
این مربی ایتالیایی در آغاز سال جدید میلادی در گفتگو با ایل فولیو اظهار داشت:« این سال برای من سال خاصی بود که پس از دوره بسیار دشواری بالاخره رخ داد. بسیاری این تصور را داشتند که دوران حرفه‌ای حضور من روی نیمکت به پایان رسیده است. فصلی که گذشت برای من فصل خاصی بود چون ما توانستیم قهرمان شویم، خصوصا شیوه قهرمانی که در لیگ قهرمانان به دست آوردیم بسیار خوب بود.»
1765281
او با اشاره به موفقیت عجیب و تماشایی رئال در اروپا اضافه کرد:« ما بازگشت‌های خارق العاده‌ای به بازی داشتیم و توانستیم بر هزاران دشواری غلبه کنیم. من این سال 2022 را در بین خاص‌ترین سال‌های عمرم تا به حال دسته‌بندی می‌کنم. بله، این 12 ماه برای من 12 ماهی بود که باید همیشه به خاطر داشته باشم.»
رئال مادرید امیدوار است که در سال 2023 نیز بتواند موفقیت‌های فصل گذشته را با آنچلوتی تکرار کند. آنها در حال حاضر هم امتیاز با بارسا در لالیگا در کورس قهرمانی هستند و در لیگ قهرمانان هم باید در مرحله یک هشتم به مصاف لیورپول بروند.
برچسب ها: کارلو آنچلوتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها