به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۷۹۵۵۵

رییسی: نوکری مردم افتخار ماست

رییسی: نوکری مردم افتخار ماست
گروه سیاسی: رییس‌جمهور با بیان این‌که «بنای دولت در حوزه‌های مختلف آن است که دست افراد سودجو را از بیت المال قطع کنیم» در عین حال خاطرنشان کرد که ما خودمان را برای شنیدن هر حرفی آماده کرده ایم، اما از در انصاف نقد کنید.
به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در جریان دور جدید سفر‌های استانی دولت با حضور در جمع مردم شهرستان بهارستان استان تهران اظهار کرد: این سرمایه عظیم مردمی که ایمان به خدا، دلدادگی به اهل بیت (ع) و انقلابی‌بودن است را باید حفظ و گسترش داد. کسانی که در مسند امور فرهنگی هستند باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود: شهرستان بهارستان تراکم جمعیت دارد، ولی این مردم نه تنها بار مردم تهران نشدند که باری را هم به دوش می‌کشند. اشتغال این مردم تولیدی است و این افتخار این منطقه است. ما آماری که داریم از این منطقه نشان می‌دهد که فعالیت و تلاش زنان و مردان به امور تولیدی و صنایع دستی مربوط است. مردم این منطقه مولد هستند و برای رونق تولید دولت باید مساعدت کند و زمین‌هایی را برای توسعه تولید را فراهم سازد تا اشتغال بیشتر هم ایجاد شود. ما خدمات شهری را به میزان حضور مردم در بهارستان نداریم و کاری که در مرکز درمانی منطقه باید انجام می‌شد مربوط به هفت سال پیش است، اما همچنان بر زمین مانده و امروز قرار شد این کار با جدیت پیگیری و با سرعت آغاز شود.من از خانواده‌های پرجمعیت این منطقه تشکر می‌کنم که پشتوانه بزرگی برای کشور و از برکات الهی برای ماست. این جمعیت ارزشمند جوان و نوجوان سرمایه‌های کشور هستند. البته در این منطقه مرکز آموزشی به اندازه جمعیت نیست و حداقل به ۱۰ تا ۱۵ مدرسه نیاز است که قرار شد با سرعت و پیش از یک سال آینده ۱۵۰ کلاس درس در منطقه بهارستان ایجاد شود.
وی یادآور شد: دختران و پسران این منطقه که خانواده‌هایی دلداده به انقلاب دارند باید بتوانند با آرامش و با امکانات خوبی تحصیل کنند. تأسیس مراکز ورزشی هم در همین راستا در دستور کار دولت برای بهارستان قرار دارد.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
رییسی با بیان این‌که «مشی من رفتن به میان مردم و شنیدن سخنان آنان است»، تاکید کرد: باید به میان مردم رفت و سخنان آنان را شنید و این افتخار من است که در بین مردم باشم و سخنان و مطالبات آنان را بشنوم. می‌شود در تهران نشست و نامه‌ها را خواند، اما این کافی نیست و معتقدم باید همه دولت و وزرا در میان مردم بیایند و حرف‌شان را بشنوند. نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود. در طول دوره فعالیت دولت سیزدهم ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته است و تمام تلاش ما این است که در کالای اساسی و سفره خود نیازمند خارج کشور نباشد و می‌شود کاری کرد که در کالا‌های اساسی نیازمند بیگانه نباشیم و برای این امر گام‌هایی برداشته و برنامه‌ریزی انجام شده است.
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «برنامه دولت این است که رانتخواری و فساد در کشور وجود نداشته باشد»، تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها قطع کردن دست مفسدان و رانتخواران از اقتصاد کشور است. جایی هم ممکن است جیغ‌شان دربیاید و تحت پوشش‌های مختلف بخواهند حرف‌هایی نسبت به دولت بزنند؛ اشکالی ندارد، ما خودمان را برای شنیدن هر سخنی آماده کرده‌ایم، اما به همه می‌گوییم از در انصاف سخن بگویند.بنای دولت در همه حوزه‌ها این است که دست افراد سودجو و رانت‌خوار و کسانی که می‌خواهند به بیت‌المال و حقوق مردم و ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند، قطع کند. یقین داریم به این سخن سردار سلیمانی که «ما می‌توانیم». برخی ممکن است بگویند مگر می‌شود؟ قدرت‌های خارجی تحریم و تهدید و محدودیت ایجاد می‌کنند، اما نگاه ما به تصاویر شهدا و خانواده‌های آنان و نوجوانان و جوانانی است که مثل کوه پشت کشور ایستاده‌اند و در همین چند ماه اخیر هم نشان دادند پای نظام و انقلاب و ارزش‌ها هستند و دشمن را ناامید کردند.
وی با بیان این‌که «باید به این مردم افتخار کرد که در همه این چهل سال نشان دادند پای انقلاب و نظام هستند»، گفت: این چند ماه هم مردم ثابت کردند اجازه نمی‌دهند دشمنان برای ملت ایران فتنه و توطئه کنند و این عرصه، برای جولان دشمنان آماده شود. باید از بانوان تقدیر کرد که دشمن را ناکام کردند و محاسبات آنان را بار دیگر غلط از آب درآوردند.
رییسی تاکید کرد: دشمن فکر می‌کرد ملت و مردم ایران مثل ملت و مردم کشور‌های دیگر هستند و می‌تواند فتنه کند در صورتی که مردم ایران بابصیرت و شهیدداده هستند و اهل ایستادگی هستند و اجازه نقشه‌کشیدن دشمنان برای ایران را نمی‌دهند.

حسنو
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۲
همه چیز ۵۰۰ برابر کردی. ما نوکر نمی خوایم‌ . ملت داغون تر نکن با ابر تورمی ک ایجاد کردی. (413694)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۲
به خدا ! ما نوکر نمی خواهیم، ما عالم به علم روز می خواهیم که احساس خوسبختی رو در درونمون زنده کنه. (413695)
dayani
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۷:۰۸
مردم نان میخواهند شکم گرفته نوکر برای چه میخواهد. (413698)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۷:۲۲
دولت باید شغل برای جوانان کشور فراهم کند جوانان کشور را بکار تولیدی مشغول کند مثل کشور چین کره جنوبی ژاپن و غیره احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی نمره قبولی در بکار گیری جوانان کشور داشتند (413701)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۹:۵۴
لطفا اول نوکر را تعریف بفرمایید؟؟!!! (413720)
د م و ک ر ا ت ی ک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۱:۰۱
این ادبیات یک سیاست دان و سیاست مند و مدیر عالی اجرایی یک کشور نیست... ما مردم ایران نماینده انتخاب نمیکنیم که نوکر ما باشه ما مجری قانون اساسی انتخاب میکنیم که قانون مملکت رو اجرا کنه ... مدیریت بلد باشه (413732)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۱:۲۹
مانوکرنمی خواهیم ماافراد متخصص می خواهیم ،که افراددرجایگاه خودباشند. (413736)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۱:۴۲
نوکری که نان واب مردم رانمیتوانه فراهم کنه فقط شعار (413739)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۲:۲۰
از نوکرم می خواهم که دیگر برای ما نوکری نکند (413744)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۲:۳۳
به نوکر که رأی نمیدهند ،شما رئس جمهوری با هفت هزار برنامه اید این گوی و این میدان ،ارباب باش اما باش (413749)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۳:۳۱
مردم نوکر نمیخوان ، مسوول کاربلد میخوان تا مشکلاتشون را حل کند (413754)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۰:۰۵
پس قول ساخت خونه ها رو عملی کن یا توام مثل حسن خالی بندی (413783)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۶:۳۸
دادش نوکر که نمیتونه خونه بسازه
ارباب باید.... (413828)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۰:۱۳
حاجی! مردم نوکر نمی خوان
مدبر می خوان
که تو اهلش نیستی
(413784)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۱:۴۲
کلی گویی بس است . اگر عمل و طرحی داری که هیچکدام تان ندارید آن را مطرح کن . (413786)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۶:۱۹
هنر نوکری بدرد جای دیگه میخوره

رییس یک جمهور باید نخبه
همه فن حریف باشه (413821)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۶:۲۱
حقوقی که امثال شماها میگیرید
شبه داره
چون همتون نوکرید
ولی مزد اربابی میگیرید (413822)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۶:۳۶
چون جای نوکر وارباب عوض شده

کشورم پسرف کرده (413827)
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۸:۳۸
شوما آقا باش. فقط قیمت ماشین رو ارزون کن. (413854)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۱:۵۲
نوكرم نوكراي سابق الان نوكراي جديد كلا از اربابم اربابترند (414051)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها