به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۳۸۵۷۲

بيل: با گام‌هاي استوار به مصاف بايرن برويم

گروه ورزشي: مهاجم پيشين تاتنهام معتقد است رئالي‌ها بايد تمامي بازي‌هاي‌شان را همانند ديدار با بايرن مونيخ جدي بگيرند و با گام‌هاي استوار در اين ديدار حاضر شوند.
بيل: با گام‌هاي استوار به مصاف بايرن برويم
تيم فوتبال رئال مادريد بامداد پنجشنبه با برتري 2 بر يک مقابل بارسلونا در فينال جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل‌ري نه تنها ال‌کلاسيکو را فتح کرد بلکه به عنوان قهرماني اين رقابت‌ها هم رسيد. گرث بيل، بازيکن ولزي رئال مادريد که در بازي مقابل بارسلونا گل برتري تيمش را در دقيقه 85 وارد دروازه کاتالان‌ها کرد، در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپانيايي «آس» گفت: من هميشه بازي‌هاي رئال مادريد را دنبال مي‌کردم و دليل اينکه به سانتياگو برنابئو آمدم کسب عناوين قهرماني با اين تيم بود، چون کسب عناوين قهرماني خوشحالم مي‌کند.

مهاجم 24 ساله کهکشاني‌ها که تابستان گذشته در ازاي 100 ميليون يورو به رئال ملحق شد، در خصوص رويارويي اين تيم با بايرن مونيخ اظهار داشت: مهمترين چيز اين است که با گام‌هاي استوار پا به اين بازي بگذاريم. بايرن تيم بزرگي است. ما بايد هر بازي خود را همانند ديدار با بايرن جدي بگيريم. بيل در خصوص انتقاداتي که برخي از او مي‌شود، گفت: واقعاً نگران اين نيستم که مردم در موردم چه مي‌گويند. مهم اين است که روي بازي خودم تمرکز کنم و کمتر به اين انتقادات و فشارها توجه داشته باشم. از عملکردم در ال‌کلاسيکو هم راضي‌ام و فکر مي‌کنم نمايش خوبي داشتم. رئال مادريد در حال حاضر با 79 امتياز بالاتر از بارسلونا در مکان دوم جدول رده‌بندي لاليگا اسپانيا قرار دارد و نزديک‌ترين تعقيب‌کننده اتلتيکومادريد صدرنشين است.
مرجع : تسنيم