به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۸ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۸۸۲۸

تونی کروس: رئال از بایرن بهتر است

گروه ورزشي: هافبک آلمانی جدید رئال مادرید به تمجید از تیم جدیدش پرداخت و آن را بهتر از بایرن توصیف کرد.
تونی کروس: رئال از بایرن بهتر است
تونی کروس هافبک آلمانی بایرن‌مونیخ از فصل جدید پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. این ستاره آلمانی که هفته گذشته قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی آلمان دست آورد قرار است در رئال‌مادرید پیراهن شماره 8 را به تن کند؛ پیراهنی که سال‌ها بر تن کاکای برزیلی بود.تونی کروس پس از پیوستن به رئال‌مادرید گفت: از پیوستن به رئال مادرید خیلی خوشحالم. به نظرم رئال برترین تیم جهان است و یک پله از  بایرن بالاتر است. به همین خاطر باید خوشحال باشم که به این تیم بزرگ پیوستم. البته از تیم سابقم تشکر می‌کنم. دوران خیلی خوبی را در بایرن مونیخ سپری کردم. از 16 سالگی که به بایرن‌مونیخ پیوستم هر روز برایم افتخار بود که عضو چنین تیم بزرگی هستم اما برای پیشرفت فوتبالی‌ام باید این تصمیم را می‌گرفتم و به رئال می‌پیوستم. می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را در تیم رئال نشان دهم. در روزی که به مادرید آمدم با جو فوق‌العاده‌ای روبرو شدم. آنچلوتی نیز برخورد گرمی با من داشت و بقیه اعضای کادر فنی نیز قهرمانی در جام جهانی را به من تبریک گفتند.

هافبک آلمانی رئال مادید ادامه داد: در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان موفقیت‌های زیادی کسب کردم. خوشبخت بودم که در کنار بازیکنان بزرگی چون آرین روبن، مانوئل نویر، توماس مولر و فیلیپ لام بازی کنم. اکنون نیز در رئال با بازیکنان بزرگ زیادی هم تیمی خواهم بود و از این نکته خیلی خوشحالم. کروس در ادامه داد:‌ می‌خواهم در رئال مادرید پیشرفت کنم. آرزو‌های فوتبالی زیادی دارم و می‌خواهم در رئال به آن برسم.

کروس در بایرن‌موینخ با پپ گوآردیولا به مشکل برخورد و خیلی‌ها این مربی را دلیل جدایی کروس از بایرن می‌دانند. این بازیکن آلمانی اما نظر دیگری دارد. او با تمجید از پپ گوآردویلا، او را مربی صاحب سبکی خواند و گفت: پپ مربی بسیار خوبی است. من با مربی‌های زیادی کار کردم اما باید بگویم که گواردیولا مربی بسیار متفاوتی است و من اصلا هیچ مشکلی با او ندارم. زیر نظر گواردیولا موفق شدم به سطح بالایی از بازی برسم و باید از او تشکر کنم که فرصت داد تا بتوانم خودم را در بایرن‌مونیخ به خوبی نشان دهم. هیچ مشکلی با ماتیاس سامر و گوآردیولا ندارم و از هر دوی آنها تشکر می کنم. تونی کروس با قراردادی 6 ساله به تیم رئال مادرید پیوسته است. این بازیکن آلمانی در پایان نشست خبری خود ابراز امیدواری کرد بتواند در این تیم به افتخارات زیادی دست یابد.
مرجع : ايسنا