به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۸۸۶۰۵
مصاف با الهلال در مرحله یک چهارم

سخت ترین قرعه ممکن برای فولاد رقم خورد

سخت ترین قرعه ممکن برای فولاد رقم خورد
گروه ورزشی: شب گذشته بود که مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب قاره به پایان رسید و تیم‌های فولاد خوزستان ایران، الهلال و الشباب عربستان و الدحیل قطر به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.
بر اساس قوانین AFC، حریفان مرحله یک چهارم نهایی پس از قرعه کشی مشخص می‌شوند که این مراسم قرعه کشی امروز سه شنبه در قطر محل برگزاری مسابقات مرحله حذفی (به صورت متمرکز) انجام شد.
بر این اساس، تیم فولاد روز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی با الهلال عربستان دیدار می‌کند و الشباب عربستان به مصاف الدحیل قطر می‌رود.
الهلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است و اخیراً در مسابقات جام باشگاه‌های جهان هم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
به این ترتیب تیم فولاد که با حذف الفیصلی عربستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد، بار دیگر به مصاف نماینده‌ای از کشور عربستان می‌رود.
جواد نکونام سرمربی فولاد پس از پیروزی تیمش برابر الفیصلی از سمتش استعفا کرد که این استعفا از سوی باشگاه فولاد رد شد.
باید دید تقابل اندیشه‌های نکونام با «رامون دیاز» آرژانتینی که یکی از مربیان پرافتخار حاضر در قاره آسیا محسوب می‌شود به سود کدام یک به پایان می‌رسد.
پنجشنبه ۴ اسفند
الدحیل قطر - الشباب عربستان ورزشگاه الثمامه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران
فولاد ایران - الهلال عربستان ورزشگاه الجنوب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران

1804034

در مراسم قرعه کشی که در استادیوم الثمامه برگزار شد، سرمربیان تیم های الهلال، الشباب و الدحیل در مکان یاد شده حضور داشتند ولی نکونام در این مراسم حاضر نشد.
سرمربی فولاد که شب گذشته و بعد از پیروزی برابر الفیصلی استعفای خود را در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد، وضعیت نامشخصی دارد.
با وجود اینکه سخنگوی فولاد شب گذشته از حضور نکونام در تمرین امروز خوزستانی ها خبر داد، اما سرمربی جوان این تیم راهی محل قرعه کشی نشد تا مشخص شود مشکلات برای بازگشت نکو همچنان  پابر جاست.
در پایان مراسم قرعه‌کشی، هرنان کرسپو سرمربی الدحیل در کنار ویسنته مورنو سرمربی الشباب و همچنین رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال، عکسی به یادگار گرفتن و سعید فتاحی به عنوان نماینده باشگاه فولاد و جانشین جواد نکونام در کنار سرمربیان سه تیم دیگر حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ایستاد.
1804033
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها