به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۸۸۸۷۶

دردسر دوباره نیمار: مصدومیت جدی مچ پا

دردسر دوباره نیمار: مصدومیت جدی مچ پا
گروه ورزشی:باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که نیمار، ستاره برزیلی، دچار پیچ خوردگی رباط مچ پا شده است. به گزارش "ورزش سه"، نیمار در جریان بازی پاری سن ژرمن برابر لیل به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و وضعیت او باعث نگرانی شدید کادر فنی و هواداران این تیم شد.

مصدومیت این بازیکن به حدی شدید بودند که بسیاری حتی پیش‌بینی می‌کردند که او دچار شکستگی از ناحیه مچ پا شده باشد اما آزمایش و اسکن‌های اولیه نشان داد که اثری از شکستگی در پای او نیست. در حالی که گفته می‌شد این ستاره برزیلی روند درمانش را شروع کرده تا بتواند هرچه زودتر برای بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود، شب گذشته باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای درباره شرایط این بازیکن توضیحاتی داد. 

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه فرانسوی، نیمار دچار پیچ خوردگی رباط مچ پا شده و در نتیجه همین پیچ خوردگی رباطش آسیب دیده است. دیدار برگشت این دو تیم قرار است هشتم مارس (17 اسفند) برگزار شود و این یعنی او فرصت زیادی برای طی کردن کامل روند درمان ندارد و در نتیجه ممکن است پی اس جی مجبور شود بدون این ستاره تیمش راهی مونیخ شود تا شکست 0-1 در بازی رفت را جبران کند. این در حالی است که اطرافیان نیمار معتقد هستند که او می‌تواند روند درمانش را تا زمان بازی بایرن تکمیل کند و برای این دیدار به آمادگی کامل برسد. 
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها