به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۹۰۰۲۱

دغدغه اصلی کشف حجاب و بی‌حجابی است

دغدغه اصلی کشف حجاب و بی‌حجابی است
گروه سیاسی: رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ابراز نگرانی‌ها از وضعیت نابسامانی‌های فرهنگی در جامعه و کشف حجاب و بدحجابی، گفت: این دغدغه، درست است زیرا عِرق دینی ما اجازه نمی‌دهد ارزش‌های دینی و انقلابی‌مان که خون هزاران شهید برای آنها ریخته شده، مورد تاخت و تاز دشمن و یا افراد فریب خورده قرار بگیرد و چون به فصل تابستان نزدیک می‌شویم این موضوع مورد توجه مسئولان فرهنگی و قضایی قرار دارد و با برنامه کامل و جامع این نابسامانی‌های فرهنگی که گاها در جامعه وجود دارد مدیریت شده و با برنامه برطرف خواهد شد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در ویژه برنامه هر مسجد یک حقوقدان در مسجد الائمه شهر کرمان افزود: امروز مشکلانی در کشور ما وجود دارد که ناشی از دشمنی های نظام استکبار نسبت به نظام و انقلاب است و البته دولتمردان و مسئولان تلاش می کنند که این مشکلات به حداقل برسد. به دلیل ماهیت این نظام و انقلاب، این دشمنی ها در برابر این ملت و نظام همواره وجود داشته و خواهد داشت و ملت ما که مردمی فهیم، بصیر و رشید هستند؛ این مسائل و دشمنی ها را به خوبی درک می کنند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند. مردم انتظار دارند هماهنگی‌های بین مسئولان نتیجه بخش باشد و مردم نتیجه تلاش های انجام شده را در سفره‌های خود و در بازار ببینند.
حمیدی با اشاره به اینکه مسئولان دلسوز هستند و باید متوجه باشیم برخی اوقات دشمن می خواهد کاری کند که مردم فکر کنند مسئولان به فکر آنها نیستند، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئولان از بطن مردم هستند و گرانی و مشکلات موجود، مسئولان را نیز رنج می دهد و باید تلاش های مضاعف شود تا بتوان ساماندهی بهتری به وجود آورد و این وضعیت مدیریت شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمان انتظارات مردم از مسئولان را درست و منطقی دانست و تاکید کرد: در دستگاه قضایی وظیفه اجرای عدالت و فصل خصومت‌ها را داریم و باید انتظارات مردم در این بخش ها را پاسخ دهیم.
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی باید موجباتی را فراهم کند که مردم بتوانند در اسرع وقت و با هزینه بسیار کم بتوانند حق و حقوق خود را استیفا کنند که در این زمینه سیاست‌هایی طی سال‌های اخیر طراحی و اجرا شده است.
برچسب ها: حجاب

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۴:۱۸
کاش دغدغه اصلی حل مشکلات اقتصادی، تورم و جلوگیری از ارزش هر روزه پول ملی بود. کاش دغدغه اصلی رسیدگی به معیشت و سفره خالی مردم بود.
گوشت کیلیویی 500 تومان. داشت مسکن و خانه شده آرزو و رویا. پراید ارابه مرگ شده 300 میلیون تومان. آقایان مثل اینکه به جایی وصل هستند و پول و حقوق چند صد میلیونی می گیرند که دغدغه نان ندارند!!!! (421620)
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۶:۲۵
مثلا الان با این اظهارات حواسمون از دلار ۶۰ هزار تومان و تورم و گرانی، مشکلات معیشتی و مرگ پیروز و ... پرت شد؟؟؟؟؟ (421643)
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۶:۲۶
خیلی زور داره که این همه ما مشکل داریم بعد دغدغه اینها فقط بحث حجاب هست (421644)
دوستدار بهار نیوز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۲:۳۱
با سلام و خسته نباشید

چرا نظرات رو تایید نمی کنید!؟ یا خیلی دیر تایید میکنید. کامنتهای زیر هر پستی باید زود تایید بشه که تا زمانی که اون خبر و پست در تیترهای جدید هست و تازه منتشر شده، افراد نظرات رو بگن یا در مورد کامنتهای یکدیگر با همدیگر بحث کنند و نظر دهند. یعنی تا زمانی که اون پست داغ هست بهتره نظرات و کامنتها تایید بشه، این مخاطبان سایت رو افزایش میده و باعث میشه این کامنتها و بحث ها تبدیل به جذابیتی بشه که افراد در روز چندین بار بیان و سایت رو چک کنند. با تشکر و سپاس فراوان (421712)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها