به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۳۹۰۸۱۳

امیدواری ستاره جدید لیورپول: اوضاع درست می‌شود

امیدواری ستاره جدید لیورپول: اوضاع درست می‌شود
گروه ورزشی: لیورپول از ابتدای فصل جاری تا به حال نتوانسته موفقیت سال‌های قبل را تکرار کند و یورگن کلوپ همچنان در تلاش است تا بار دیگر این تیم را به دوران اوج برگرداند. 
خاکپو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال از آیندهوون جدا و به لیورپول منتقل شد تا در کنار محمد صلاح و داروین نونیز مثلث خط حمله فعلی لیورپول را تشکیل دهد. 
این بازیکن 23 ساله معتقد است که بازیکنان خط حمله این تیم هنوز به خوبی با هم آشنا نیستند و نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند. 
1803741
او در گفت‌وگو با لیورپول اکو در این باره اظهار داشت: « بازی در کنار بازیکنانی چون صلاح و نونیز فوق‌العاده است. این که سعی کنیم کنار همدیگر گل بزنیم و به هم کمک کنیم حس بسیار خوبی است. من فکر می‌کنم ما هر روز همدیگر را بیشتر می‌شناسیم. بنابراین فکر می‌کنم که همه چیز درست خواهد شد. 
ما هر روز بیشتر و بیشتر با هم هماهنگ می‌شویم. این چیزی است که نیاز به زمان دارد. معمولا این اتفاق در طول تمرینات پیش‌فصل رخ می‌دهد چون در آن تمرینات فرصت کافی برای شناخت یکدیگر را دارید اما در این مورد، ما چنین زمانی نداشتیم و به همین دلیل شرایط کمی متفاوت است.»
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها