به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۹۴۷۲۰

خوشحالم با پیروزی به رکورد بلاژویچ رسیدم

خوشحالم با پیروزی به رکورد بلاژویچ رسیدم
گروه ورزشی:زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل ترکیه گفت: "شاگردانم برای چندمین بار قدرت، شخصیت و انگیزه بالای خود را به رخ کشیدند."به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی شب گذشته با پیروزی 2-0 مقابل ترکیه 4 امتیازی شد تا در صدر جدول رده‌بندی گروه چهارم انتخابی یورو 2024 قرار بگیرد. زلاتکو دالیچ در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد خوب و انگیزه بالای شاگردانش پرداخت.

سرمربی کرواسی بعد از غلبه بر ترکیه گفت: "این پیروزی بزرگ را به شاگردانم تبریک می‌گویم. آنها برای چندمین بار قدرت، شخصیت و انگیزه بالای خود را به رخ کشیدند. بعد از گل ولز در ثانیه‌های آخر که برد را در بازی قبل از ما گرفت، کسب چنین نتیجه‌ای بسیار مهم و ارزشمند بود. لیاقت پیروزی را داشتیم و یک بار دیگر از بچه‌ها ممنونم چون پیروزی مقابل 50 هزار هوادار حریف کار آسانی نبود."

او افزود: "مقابل ولز هم واقعا خوب بازی کردیم و فقط بدشانس بودیم. امروز منسجم‌تر و محکم‌تر بازی کردیم. از ترکیه نمی‌ترسیدیم، ولی می‌دانستیم حریف باانگیزه‌ای است. کاملا در زمین مسلط بودیم و با دو گل پیروز شدیم تا با روحیه بالا راهی لیگ ملت‌ها شویم."

دالیچ نسبت به بازی با ولز سه تغییر در ترکیب تیمش داشت. او در مورد رقابت نزدیک در برخی پست ها تاکید کرد: "رقابت همیشه خوب و مهم است. من نمی‌خواهم بازیکنان هیچ‌گاه احساس راحتی کنند چون این خوب نیست. باید همه حتی آنهایی که روی نیمکت هستند هر لحظه آماده ورود به زمین برای کمک به تیم باشند. ما مجموعه‌ای 20 نفره از بازیکنان را داریم که همگی می‌توانند جزئی از ترکیب باشند. داشتن خط هافبکی فوق العاده باعث خوشبختی ماست. البته اشتباهاتی هم داشتیم که می‌شد بابت آن تنبیه شویم که خوشبختانه این‌طور نشد."

دالیچ با حضور روی نیمکت کرواسی در برابر ترکیه با تعداد بازی‌های میروسلاو بلاژویچ فقید برابر شد. او با ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: "چه خوب که هفتاد و دومین بازی و رسیدن به این رکورد همراه با برد بود. تیم ما کیفیت بالایی دارد و در حال حاضر می‌خواهیم خود را برای لیگ ملت‌ها آماده کنیم. نمی‌ خواهیم خیلی روی بازیکنان فشار بیاوریم این را امروز هم به آنها گفتم. تلاش خواهیم کرد تا کارهای بزرگی انجام دهیم چرا که تیم خوب و آماده‌ای داریم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها