به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۳۹۷۲۵۸

برزگر: هنوز برای بقا در لیگ شانس داریم

برزگر: هنوز برای بقا در لیگ شانس داریم
گروه ورزشی:مهاجم نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که آنها می توانند با حمایت مسئولین و شارژ روحی، برای بقا در لیگ برتر تلاش کنند.به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان بعد از شکست یک بر صفر مقابل مس رفسنجان، تقریبا امیدهایش را برای بقا از دست داد. آریا برزگر در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: استراتژی تیم در دیدار مقابل مس رفسنجان این بود که در وهله اول گل نخوریم و در ادامه به دنبال گلزنی به حریف باشیم و تلاش خوبی در طول بازی انجام دادیم اما چون تحت فشار بودیم روی اشتباه خودمان گل خوردیم و نتوانستیم نتیجه را در نیمه اول مطابق خواست کادرفنی حفظ کنیم.

او ادامه داد: پس از گلی که دریافت کردیم، صاحب موقعیت هم شدیم و می‌توانستیم به گل مساوی دست پیدا کنیم و حتی از حریف پیش بیفتیم، ولی روز ما نبود و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. با وجود اینکه نسبت به دیدارهای قبل خیلی بهتر بازی کردیم و دوندگی بیشتری داشتیم، اما تن به شکست دادیم.

او در مورد شانس تیم نفت مسجدسلیمان برای بقا توضیح داد: همان‌طور که آقای اشکش گفتند، تیم ما هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد و به نظرم در حال حاضر نیاز به تزریق انگیزه و شارژ روحی و روانی داریم و امیدوارم مسئولین استانی و مدیران باشگاه کمک کنند و با شارژ مالی بازیکنان روحیه تیمی را افزایش دهند، چرا که هنوز ۵ بازی باقی‌ مانده و از طرفی هم اعتقاد دارم امسال شانس با ما یار نبود و روند تیم به هم ریخت ولی هنوز امید داریم که بهترین اتفاقات بیفتد.

این بازیکن در مورد تمرینات پر فشار نظرش را اینگونه بیان کرد: قطعاً نظر کادرفنی بوده که بازیکنان از لحاظ بدنی باید به سطح بالاتری برسند. درست است که در کوران مسابقات هستیم، اما کادرفنی صلاح تیم را در انجام این تمرینات دیده است و قطعاً به درد تیم خواهد خورد. البته که کمی ریکاوری سخت‌تر می‌شود و باید رسیدگی توسط کادر پزشکی و ماساژورها و عوامل تیم بیشتر شود‌ چرا که بازیکنان فشار بیشتری را متحمل می‌شوند.

مهاجم نفت مسجد در مورد آمار بد خط حمله این تیم گفت: خود من به شخصه در دو بازی اخیر تمرکزم را بیشتر روی کار دفاعی گذاشته‌ام که خواست کادرفنی هم بوده است اما قطعاً توقع از من که مهاجم هستم گلزنی است و تمام تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد ولی بعضی اوقات باید به پای فشار روی تیم و نبود تمرکز گذاشت اما مطمئنم با وجود بازیکنان خوبی که در خط حمله داریم ورق برمی‌گردد و امیدوارم زودتر شرایط مهیا شود.

برزگر در مورد دیدار پیش رو نیز یادآور شد: بازی با ذوب‌آهن چون آخرین شانس ما برای بقا در لیگ برتر است قطعاً حساسیت زیادی برای کادرفنی و بازیکنان خواهد داشت و بنده هم با توجه به تمرینات خوبی که داشتیم، خیلی به گرفتن نتیجه امیدوارم. تمام بازیکنان می‌دانند تساوی هم برای ما کافی نیست و برای کسب پیروزی در این بازی هم قسم شده‌ایم تا با نهایت تمرکز و تلاش از گلر تا خط حمله، با توان مضاعف به میدان برویم و مطمئنم در صورت پیروزی در این بازی شرایط فرق خواهد کرد و جدول شکل دیگری به خود می‌گیرد.
برچسب ها: آریا برزگر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها