به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۳۹۸۸۰۶

قربانزاده: هیئت‌مدیره استقلال و پرسپولیس تغییر می‌کند

قربانزاده: هیئت‌مدیره استقلال و پرسپولیس تغییر می‌کند
گروه ورزشی: حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، روز چهارشنبه به بازدید از دو باشگاه بزرگ پایتخت پرداخت. او که ابتدا به همراه هیئتی در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شده بود، بعد از ترک آنجا به باشگاه پرسپولیس رفت تا روز پرفشار و فشرده‌ فوتبالی را پشت سر گذاشته باشد.
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشغول بارگذاری مدارک خود جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، سازمان خصوصی‌سازی نیز برای اینکه پروسه انجام کار را تحت نظر داشته باشد، در ساختمان هر دو باشگاه حضور یافت.
پیش از این نیز سازمان خصوصی‌سازی از تغییرات مدیریتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده بود و حالا حسین قربانزاده با انتشار یک استوری، این مسئله را تأیید کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در ابتدای این استوری نوشته است: امروز با همکاران مرتبط به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رفتم تا از روند بارگذاری مدارک و همچنین گزارش دقیق و به‌روز وضعیت مالی دو شرکت مطلع شوم. على‌رغم آنکه از پیگیری قضایی تخلفات هرگز کوتاه نخواهم آمد، تمام تلاشم را برای افتخارآفرینی سرخابی‌ها، دو باشگاه باعظمت و پرهوادار ایران به کار می‌گیرم.
بخش مهم استوری قربانزاده به سونامی تغییرات مدیریتی دو باشگاه برمی‌گردد. جایی که رئیس سازمان خصوصی‌سازی نوشته است: ضمنا بزودی تغییرات مدیریتی در هیات مدیره دو باشگاه را شاهد خواهیم بود. از خدای بزرگ در این ماه مبارک، استعانت می‌گیرم که در این مسیر بدون هیچ مصلحت‌اندیشی و بدون توجه به رنگ و هیچ تعلقی، استقلال و پرسپولیس را با یک کار جمعی به درجه مطلوب انضباط مالی و عملکرد حرفه‌ای برسانیم و هیچ اتفاقی نباید از مردم پنهان بماند، ان‌شاءالله.
پس از استعفا و جدایی علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان منصوب شده و حالا باید دید پس از تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه، چه کسی مدیرعامل جدید استقلال خواهد بود. ضمن اینکه این تغییرات به سراغ پرسپولیس نیز خواهد آمد و شاهد رفت و آمد مدیریتی در جمع سرخ‌ها خواهیم بود.
برچسب ها: سرخابی ها
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها