به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۳۹۹۰۴۵

زیدان همچنان اولویت اصلی پاری‌سن‌ژرمن

زیدان همچنان اولویت اصلی پاری‌سن‌ژرمن
گروه ورزشی: آینده کریستوف گالتیه روی نیمکت پاری سن ژرمن مطمئن به نظر نمی‌رسد.نشریه اکیپ گزارش داد که سرمربی سابق سن اتین می‌خواهد به کارش ادامه دهد و در حال حاضر برای کسب قهرمانی در لیگ فرانسه تمرکز کرده است. با این حال به دلیل خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا و نتایج نه چندان خوب در اوایل سال میلادی ممکن است نظر مدیران باشگاه را نسبت به او تغییر دهد.
این بار انتظار می‌رود که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه تاثیر کمتری روی انتخاب سرمربی تیم داشته باشد. او سال گذشته در انتخاب گالتیه نقش بسیاری داشت اما این بار مالکان قطری می‌خواهند به این مسئله رسیدگی کنند. البته شخص کامپوس نیز به دنبال استخدام مربی جدید نیست اما گزینه‌های احتمالی را بررسی می‌کند.
نشریه فرانسوی مدعی شده که زیدان همچنان گزینه اول باشگاه فرانسوی است. مالکان باشگاه معتقدند که اکنون شانس زیادی برای استخدام اسطوره فوتبال فرانسه دارند چرا که به دلیل تمدید قرارداد دیدیه دشان، حضور احتمالی زیدان در تیم ملی فرانسه نیز منتفی شده است.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه اخیرا در خصوص تغییرات احتمالی با دیگر مدیران ملاقات کرد. رئیس قطری باشگاه به شخصه به تیاگو موتا علاقه دارد. هافبک سابق پاریسی‌ها عملکرد قابل توجهی در فصل جاری به عنوان سرمربی بولونیا داشته است. هرچند در خصوص اینکه آیا او می‌خواهد با کامپوس کار کند یا خیر، تردیدهایی وجود دارد. ژوزه مورینیو بیشتر با کامپوس سازگار بوده و سرمربی رم آماده گوش دادن به پیشنهادات است اما مالکان قطری به دنبال چهره‌ای به دور حاشیه هستند. مارسلو گالاردو که سال گذشته نیز جزو گزینه‌های پاری سن ژرمن بود در لیست پاریسی‌ها حضور دارد اما او قصد دارد قرارداد خود را با ریورپلاته تمدید کند.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها