به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۳۹۶۰۸۵

تسلیم پی‌اس‌جی: هر چه تو بخواهی کیلیان!

تسلیم پی‌اس‌جی: هر چه تو بخواهی کیلیان!
گروه ورزشی: کیلیان امباپه امروز در اینستاگرامش به کارزار پاری‌سن‌ژرمن برای فروش بلیت‌های فصل آینده اعتراض کرد و گفت باشگاه بدون اجازه او از تصویرش استفاده تبلیغاتی کرده است.
جالب اینجاست که در ویدیوی تبلیغاتی پی‌اس‌جی برای فروش بلیت‌های فصل آینده عملا تنها از تصویر کیلیان امباپه استفاده شده و از دو ستاره مشهور دیگر باشگاه، لیونل مسی و نیمار، خبری نیست.
1839236
بعد از اعتراض امباپه به این ویدیو، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به اعتراض ستاره‌اش فورا واکنش نشان داد و ویدیوی مدنظر را از حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی حذف کرد.
امباپه در متنی که به نشانه اعتراض منتشر کرده بود نوشت: "من تازه تصاویر کارزار فروش بلیت فصل آینده باشگاه را دیدم. من وقتی در آن مصاحبه شرکت کردم به من نگفتند که هدف از مصاحبه چیست. فکر می‌کردم یک مصاحبه ساده برای بازاریابی عادی باشگاه است. من با این ویدیو موافق نیستم. برای همین است که برای حق خودم برای در اختیار داشتن امتیاز تصویرم مبارزه می‌کنم. پی‌اس‌جی باشگاه بزرگ و خانواده بزرگی است، ولی بدون شک کیلیان سن ژرمن نیست".
در اینکه کیلیان امباپه یکی از بزرگترین چهره‌های پی‌اس‌جی است شکی وجود ندارد. او همین اواخر از ادینسون کاوانی پیشی گرفت و حالا عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را هم در اختیار دارد. امباپه در غیاب مارکینیوش بازوبند کاپیتانی را هم به بازو می‌بست.
1839237
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها