به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۹۹۳۳۸

«جیمز باند» جدید، یکی از این ۶ نفر است

«جیمز باند» جدید، یکی از این ۶ نفر است
گروه فرهنگی:هفت سال پس از آخرین فیلم سری «جیمز باند»، هنوز فیلم جدیدی از این مجموعه ساخته نشده چرا که سرانجام جایگزین دنیل کریگ مبهم است. با این وصف، شش بازیگر برای این نقش گزینه شده‌اند.به گزارش  صبا، مشخص نیست بیست و پنجمین فیلم «مامور۰۰۷:جیمز باند» چه زمانی ساخته می‌شود اما آنچه مسلم است تا وقتی بازیگری که بتواند در وزن بازیگرانی چون شون کانری، جورج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و دنیل کریگ باشد، پیدا نشده است.
 
و نکته جالب‌تر این که سازندگان این سری فیلم جذاب، مشکلی هم با بازی یک سیاه‌پوست در این نقش ندارند.
«باربارا بروکلی» تهیه‌کننده چندگانه «جیمز باند» همواره تأکید کرده است که بازیگر بعدی باند یک مرد بریتانیایی است اما می‌تواند از هر نژادی باشد. مسئول انتخاب بازیگر این مجموعه فیلم اخیراً گفته بود که بازیگران جوان «ظرفیت ذهنی» بازی در این نقش را ندارند. بروکلی فوریه گذشته در مصاحبه با «لدبایبل» اضافه کرده بود که فرایند انتخاب بازیگر هنوز شروع نشده است: «حتی فیلمنامه نوشته نشده.»

«آرون تیلور-جانسون» بازیگر انگلیسی ۳۲ ساله، «هنری کویل» بازیگر انگلیسی ۳۹ ساله، «ادریس البا» بازیگر انگلیسی ۵۰ ساله، «ریچارد مدن» بازیگر اسکاتلندی ۳۶ساله و «رگی ژان پیج» بازیگر انگلیسی ۳۴ ساله از جمله گزینه‌های جانشینی با کریگ شمرده می‌شوند.

اخیرا «آنا د آرماس» بازیگر فیلم «وقتی برای مردن نیست»  می‌گوید «پل مسکال» بازیگر ایرلندی ۲۷ ساله سریال «آدم‌های عادی» و فیلم «افترسان» گزینه خوبی برای جانشینی با «دنیل کریگ» است!باید دید در شرایطی که هر از چندگاهی یک بازیگر گزینه این نقش نوستالژیک می‌شود و از فهرست خط می‌خورد، آیا یکی از این ۶ نفر به این شانس بزرگ دست می‌یابند؟
برچسب ها: جیمز باند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها