به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۹۹۴۳۲

ماجراهای نکونام و بنگر و حقیقی در دربی

ماجراهای نکونام و بنگر و حقیقی در دربی
گروه ورزشی: مربی موفق فوتبال ایران که صعود خاطره انگیز با نساجی و قهرمانی با فولاد خوزستان در جام حذفی و سوپرکاپ را در دوران کوتاه مربیگری‌اش را به نام خود کرده، در کارنامه بازی‌اش با پیراهن استقلال نیز دربی‌های هیجان انگیز و پرحاشیه‌اش را پشت سر گذاشته است. دو دربی اما با جنجال‌های زیادی نیز همراه بود.
تقابل او و رضا حقیقی پدیده تازه فوتبال ایران در اولین دربی این بازیکن یک موقعیت مناسب برای پرسپولیس شکل داد که با دخالت نکونام و بزرگنمایی حقیقی به پایان رسید. محسن قهرمانی در نزدیک‌ترین حالت به صحنه رای به ادامه بازی داد و این در حالی بود که پرسپولیسی‌ها تا هفته‌ها بعد از این بازی نیز مدعی پنالتی سوخته تیم خود بودند.  حقیقی که بعد از درخشش و ملی‌پوش شدن در فجرسپاسی راهی پرسپولیس شده بود، انگیزه زیادی در تقابل با جواد نکونام باتجربه به عنوان رقیب خود در تیم ملی داشت و پس از بازی هم با لحن خاصی مصاحبه کرد و گفت "بازیکن آنها" رویش خطای پنالتی کرده است. 
ماجراهای نکونام و بنگر و حقیقی در دربی
این اما تنها صحنه مورد بحث پرسپولیسی‌ها برای پنالتی از سوی جواد نکونام نبود. در دربی رفت همین سال و درشرایطی که هدایت پرسپولیس به مانوئل ژوزه رسیده بود، در زمان زدن کرنر، درگیری شدیدی بین محسن بنگر و جواد نکونام به عنوان شماره شش های دوتیم شکل گرفت و من تو من شدید نکونام با بنگر با سرنگون شدن مدافع پیش تاخته و بلندقامت سرخ‌ها همراه شد. داور در این صحنه نیز اعتقادی به پنالتی نداشت و این در حالی بود که بنگر با نمایش پیراهن پاره شده خود به عنوان مستندی برای این خطا، خواهان اعلام پنالتی به سود تیمش بود.
ماجراهای نکونام و بنگر و حقیقی در دربی
نکونام تجربه حضور در سه دربی را دارد که همه آنها با تساوی بدون گل به اتمام رسیده است.
برچسب ها: دربی پایتخت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها