به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۳۹۹۸۱۹

لوازم آرایشی مناسب پوست چرب

گروه کسب و کار: در مطلب پیش‌رو تلاش ما بر این خواهد بود که به شما عزیزان، برخی لوازم مناسب برای پوست چرب به همراه برندی معتبر را برای تهیه این محصولات معرفی کنیم. طبیعی است که در ابتدا باید به کشف نوع پوست خود بپردازید. آیا پوست شما چرب است؟ اگر پاسخ این پرسش بله است، پس ادامه مطلب می‌تواند بسیار به شما کمک کند.
لوازم آرایشی مناسب پوست چرب
اولین کار این است که پس از آشنایی با نوع پوست خود، از لوازم مخصوص آن استفاده کنید و از لوازمی که برای سایر پوست‌ها اختصاصی شده‌اند، خودداری کنید تا مبتلا به جوش و آکنه نشده و به لوازم آرایشی مانند لاک، پنکک و ... منجر شود.
 طبیعی است که اگر لوازم آرایشی پوست خشک را برای پوست چرب خود استفاده کنید، به واسطه چرب بودن پوست خود، شاهد ماندگاری کمتر لوازم آرایشی خود خواهید بود. با این تفاسیر لوازم متناسب با پوست خود را از برندی معتبر تهیه کنید. در ادامه به بررسی انواعی از لوازم آرایشی مناسب پوست چرب در جهت افزایش آگاهی شما عزیزان و معرفی برندی معتبر برای تهیه این محصولات خواهیم پرداخت.

چه مواردی را می‌توان مناسب استفاده بر روی پوست چرب دانست؟
در ادامه مطلب به بررسی انواعی متنوع از لوازم آرایشی متناسب با پوست چرب شما خواهیم پرداخت تا از میزان سردرگمی شما در مواجهه با سیل لوازم آرایشی موجود در بازار تا حد امکان بکاهیم.

1. خط چشم



خط چشم را می‌توان از دسته مواردی دانست که سبب ایجاد تغییراتی بسیار عظیم در چهره شما خواهد شد. خط چشم می‌تواند سبب درشت‌تر و کشیده‌تر جلوه کردن چشم‌های شما شده و تنوعی بالا به آرایش شما دهد. خط چشم دارای انواعی بسیار است. از انواع خط چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    خط چشم ماژیکی
•    مایع مویی
•    مدادی
•    سایه‌ای
•    ژله‌ای
•    خط چشم رنگی

همچنین خط چشم دارای مدل‌هایی بسیار است. از جمله این مدل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
•    خط چشم برای چشم‌های درشت
•    برای چشم‌های گرد
•    برای چشم‌های فاصله‌دار
بهتر است در ابتدا اقدام به شناسایی نوع پوست و چشمان خود کنید و سپس خط چشم و مدل مناسب برای چهره خود را تهیه کنید. در میان برندهای خط چشم ما شاهد تنوع بسیاری هستیم. پیشنهاد ما به شما بانوان عزیز تنها استفاده از یک برند است، محصولات بیترلینگ که برای انواع پوست و مدل چشم مناسب است. این برند محصولات مختلفی همچون خط چشم، کرم پودر، رژ لب و ... را داراست و کیفیت بسیاری بالایی دارد. این محصولات هیچ حساسیت و عوارضی برای افراد با پوست‌های متفاوت به همراه ندارد و سلامت و زیبایی شما را با هم تضمین می‌کند.

2. مرطوب کننده
بسیاری از ما بر این باور هستیم که به دلیل چرب بودن پوست، نیازی به استفاده از مرطوب کننده نداریم. این یک تصور غلط است. شادابی و جوانی پوست جدا از نوعی که دارد، در گرو استفاده مناسب و مداوم از نرم کننده‌هاست. اما نکته مهم این است که در استفاده از محصولات مرطوب کننده سعی بر استفاده از محصولی داشته باشیم که فاقد چربی است تا شرایط پوست چرب ما را وخیم‌تر نکنند. همانطور که در اینجا نیز گفته شده، استفاده از مرطوب کننده به خصوص برای پوست‌هایی که دارای آکنه هستند، اهمیت بسیاری دارد.

3. مداد چشم
پیشنهاد ما به افراد با پوست چرب، برند بیترلینگ است. مداد چشم برند بیترلینگ را می‌توان بسیار روان و فوق‌العاده دانست. این مداد مناسب پوست چرب شما بوده و به دلیل طراحی اختصاصی برای پوست چرب، دارای عمر و ماندگاری بسیار بالاست. نگران پخش شدن مداد در اطراف چشم خود نبوده و خطی بادوام بکشید.
مداد چشم برند بیترلینگ سبب برجسته سازی چشمان شما شده و حالتی خاص و جذاب را به شما هدیه می‌دهد. برای استفاده کافی است مداد چشم موجود در محصولات بیترلینگ را در قسمت داخلی پلک قرار داده و از سمت داخل به خارج بکشید.

4. فیس واشر و تونر
فیس واشر و تونر را می‌توان پاک کننده‌هایی بسیار مناسب برای پوست چرب شما دانست. این پاک کننده‌ها روغن اضافی موجود بر روی پوست شما را برداشته و سبب کاهش خطر ابتلا به آکنه، جوش و تعادل میزان روغن بر روی پوست شما خواهند شد.
نکته دیگر اما این است که در طی روز بیش از دوبار( یکبار در صبح و یکبار در شب) اقدام به شست و شوی صورت نکنید. اگر بیش از میزان گفته شده اقدام به پاکسازی پوست خود داشته باشید، ممکن است سبب تحریک پوست چرب خود در جهت افزایش میزان تولید روغن شوید. تونر همچنین قابلیت تنظیم میزان اسیدی و بازی بودن پوست شما را داشته و منافذ پوست چرب شما را باز می‌کند. به همین علت پوست شما شاداب‌تر از پیش خواهد شد.

5. مداد لب
مداد لب را می‌توان یکی از موثرترین ابزارهای آرایشی دانست. مداد لب در ناحیه لب بکار رفته و سبب ایجاد برجستگی و خوش‌فرمی لب‌های شما خواهد شد. همچنین از دیگر قابلیت‌های مداد لب می‌توان کمک آن به افزایش ماندگاری رژ لب را ذکر کرد. همانطور که خبرگان این عرصه قطعا می‌دانند، محصولات بیترلینگ دارای مداد لب‌هایی بسیار کارآمد بوده و سبب ماندگاری بهتر رژ لب شما و برجستگی و خوش‌فرمی لب شما خواهد شد.

6. لایه بردارها
پوست چرب اگر با لایه‌ای از سلول‌های مرده نیز پوشانده شود، به واسطه روغن بالایی که دارد، کاندیدای اصلی در ابتلا به جوش و آکنه خواهد بود. این پوست به سبب چربی بالایی که دارد و به واسطه آلودگی، گرد و غبار و سلول‌های مرده، منافذی بسته خواهد داشت و این منافذ نهایتا تبدیل به آکنه خواهند شد. پس شما باید به طور مدون اقدام به پاک کردن این سلول‌های مرده از روی پوست کنید تا خطر ابتلا به آکنه پایین بیاید.
پس بر شما واجب است که در طی هفته و سه الی چهار مرتبه، اقدام به پاک‌سازی پوست خود داشته باشید. سعی کنید به دلیل داشتن پوستی چرب از لایه بردار‌هایی استفاده کنید که دارای بتا‌هیدروکسی اسید هستند، چرا که تاثیر بهتری خواهند داشت. نکته بعدی اما این است که می‌توانید به استفاده از اسکراب‌های خانگی دارای شکر بپردازید.

7. مداد ابرو



شما به واسطه دارا بودن پوست چرب، باید به استفاده از لوازمی بپردازید که برای نوع پوست شما اختصاصی شده و دارای ماندگاری بالا هستند. مداد ابرو که برخی اوقات با نام مداد چشم نیز فروخته می‌شود، مدادی معمولی؛ اما فاقد کربن و سرب است. این مداد برای گریم و آرایش استفاده می‌شود.
مداد ابرو بیترلینگ مناسب برای پوست چرب شما بوده و به واسطه قابلیت‌هایی همانند ضدآبی و بافتی نرم که دارد، می‌تواند برای پوست چرب شما محصولی بسیار کارآمد بوده و به کیفیت بالای آرایش شما بیانجامد.

بررسی کلی
در دریای عظیم محصولات آرایشی، ممکن است شما نیز همانند بسیاری دیگر از اشخاص دچار سردرگمی شوید. دو عامل برکیفیت نهایی آرایش شما تاثیری بسیار خواهند داشت که یکی از آنها نوع پوست شماست. هر نوع پوست دارای محصولاتی مخصوص خود بوده که براساس جنس آن تولید شده‌اند. عامل دیگری که بر روی کیفیت نهایی آرایش شما دارای تاثیراتی فراوان است، برندی است که از آن ابزار آرایشی خود را انتخاب می‌کنید.
بهترین راه برای جلوگیری از حساسیت به رنگ مو،  سایر لوازم آرایشی و لاک ناخن و سایر لوازم آرایشی را می‌توان توجه به این دونکته دانست. ما در این مطلب سعی بر معرفی محصولاتی مناسب برای پوست چرب شما داشته و برندی قابل اطمینان با نام بیترلینگ را نیز به شما عزیزان معرفی کردیم. شرکت پارس ساعی عرضه کننده مستقیم این محصولات است که می‌توانید از طریق آن بدون واسطه این محصول را تهیه کنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها