به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۹
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۰۰۲۲۷

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل

گروه کسب و کار: آیا امکان تولید دستمال کاغذی در منزل وجود دارد؟ آیا میخواهید لیست قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل را مشاهده کنید؟ امروزه اغلب افراد به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستند که بتوانند با سرمایه گذای کم، به درآمد بالا برسند و اینگونه یک شغل پردرآمد داشته باشند.
قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل
تولید دستمال کاغذی، از دسته ای از کسب و کارهای پرسود شناخته می شود که خوشبختانه با تولید دستگاه های تولید دستمال کاغذی که با برق تک فاز کار می کنند، می توان حتی در یک محیط خانگی شامل یک اتاق مجزا، انباری و یا در فضای پارکینگ نیز این کسب و کار را راه اندازی نمود.
برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی، به دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیاز خواهید داشت که می توانید بر اساس بودجه و همینطور ظرفیتی که در نظر دارید، اقدام به تهیه دستگاه تولید دستمال کاغذی نمایید و سپس کسب و کار خود را آغاز کنید. در ادامه این مقاله از صنعت ایران آلپای همراه ما باشید تا با جزئیات تکمیلی پیرامون قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل آشنا شویم.

آیا امکان تولید دستمال کاغذی در منزل وجود دارد؟
تولید دستمال کاغذی در دسته بندی مشاغل پرسود قرار دارد و از آن دسته از کسب و کارهایی می باشد که امکان راه اندازی آن در منزل برای تمامی افراد وجود دارد. با توجه به درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی و امکان راه اندازی آن در خانه، افراد زیادی به سراغ این کسب و کار آمده اند. اگر شما نیز علاقه مند به راه اندازی یک خط تولید دستمال کاغذی در منزلتان می باشید، لازم است پیش از قطعی کردن تصمیم خود، چندین نکته را بررسی کنید.
در ابتدا بسیار مهم است که میزان سودآوری این شغل را محاسبه کنید. به این معنی که ابتدا قیمت تمام شده تولید دستمال کاغذی را محاسبه نمایید. قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل برای اینکار نیاز به برخی اطلاعات شامل قیمت مواد اولیه، قیمت بسته بندی و ... خواهید داشت. از سویی دیگر شما باید برای تهیه دستگاه های مورد استفاده برای تولید دستمال کاغذی نیز هزینه کنید. توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک کسب و کار پرسود هستید، به سراغ دستگاه های با کیفیت بروید. چراکه اگر دستگاهی که خریداری می کنید، کیفیت لازم را نداشته باشد، محصول تولید شده نامرغوب خواهد بود.
بدیهی است که فروش محصول نامرغوب نیز با مشکل مواجه می شود. البته لازم است اشاره کنیم که در قیمت تمام شده تولید دستمال کاغذی، قیمت و کیفیت مواد اولیه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
در صورتی که کیفیت دستگاه و همینطور مواد اولیه شما بالا باشد، بی شک محصول نهایی تولید شده نیز مرغوب تر خواهد بود. اینگونه می توانید آن را با قیمت بالاتری نیز به فروش برسانید. 

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک
در تعیین قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل، فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. توصیه می کنیم که در هنگام انتخاب و خرید حتما به مشخصات دستگاه تولید دستمال کاغذی توجه داشته باشید. مدل دستگاه، آپشن هایی که در اختیار کاربر قرار می دهد، تکنولوژی به کار رفته در آن، ظرفیت تولید، اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بودن و ... فاکتورهایی است که بایستی در هنگام خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی مورد بررسی قرار بگیرد. از سویی دیگر کیفیت دستگاه، در تعیین کیفیت نهایی دستمال کاغذی های تولید شده نیز تاثیرگذار می باشد.
امروزه در بازار ایران، دستگاه های تولید دستمال کاغذی از برندهای مختلفی تولید شده و وجود دارند. دستگاه های تولید شده توسط برندهای نام آشنا و باکیفیت، زمینه تولید دستمال کاغذی های با کیفیت را برای شما عزیزان فراهم می کنند.

همینطور در نظر داشته باشید که دستگاه های تولید دستمال کاغذی مختلف، دارای آپشن ها و امکانات مختلفی هستند. برخی از دستگاه ها، دستمال کاغذی را در سه لاین تا شش لاین به طور همزمان تولید می کنند. بدیهی است که با افزایش تعداد ظرفیت تولیدی دستگاه، قیمت آن نیز بالاتر می رود. هر چه سرعت دستگاه در تولید دستمال کاغذی بالاتر برود، سودآوری نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود.
لازم است اشاره کنیم که مکانیزم برق دستگاه نیز در قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل آن تاثیرگذار می باشد. دستگاه هایی که برای تولید دستمال کاغذی در منزل مورد استفاده قرار می گیرند، با برق تک فاز کار می کنند.

درآمد تولید دستمال کاغذی در منزل چقدر است؟
از دلایلی که تولید دستمال کاغذی در منزل را تبدیل به مشاغل پرطرفدار کرده است، تقاضای بالا برای آن می باشد. به طور کلی امروزه دستمال کاغذی مصرف بالایی دارد و بدیهی است که فعالیت در زمینه ای که تقاضا برای آن بالا می باشد، می تواند با سود بسیار زیادی نیز همراه باشد. بر اساس آماری که در این زمینه جمع آوری شده است، میزان سود دهی تولید دستمال کاغذی در منزل، سالانه 120 درصد می باشد.
بنابراین تولید دستمال کاغذی در منزل، کسب و کاری پرسود است. اما آیا تمامی افرادی که در این زمینه فعالیت کنند، می توانند سود بالایی را تجربه کنند.
از عامل های تاثیر گذار در میزان سوددهی یک خط تولید دستمال کاغذی در اندازه متوسط تا کوچک، میزان پیشرفته بودن دستگاه های مورد استفاده برای آن می باشد. هر چه دستگاه ها پیشرفته تر باشند و بتوان دستمال کاغذی را با سرعت و ظرفیت بالایی تولید کرد، بی شک سوددهی بالاتری نیز دارد.
از دیگر مواردی که میزان درآمد در زمینه تولید دستمال کاغذی را بالا می برد، بازدهی کارکنان است. همینطور باید تولید کننده سعی کند برای افزایش سوددهی و جلوگیری از هدر رفتن بودجه، شیفت های کاری را بالا ببرد و هزینه های جاری را به حداقل برساند.

از سویی دیگر درآمد حاصل از تولید دستمال کاغذی در منزل، تا حد زیادی به تولید کنندگان محصول نیز بستگی دارد. در صورتی که شما اقدام به تولید محصول با کیفیت نمایید، به طوری که تقاضای زیادی برای آن وجود داشته باشد، درآمدتان نیز بالا می رود.
برای این کسب و کار نیز مشابه با هر کسب و کار دیگری، بازاریابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با اینکه محصولات بهداشتی از اقلام پرفروش هستند، اما یک بازار رقابتی نیز در میان تولید کنندگان آن وجود دارد. در صورتی که اقدام به راه اندازی یک کارگاه به شیوه ای اصولی نمایید، قطعا به درآمد بالا نیز خواهید رسید.



راهنمای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی در منزل
برای راه اندازی یک خط تولید دستمال کاغذی مشابه با دیگر برندها از جمله خط تولید دستمال کاغذی تنو، شما بایستی که برخی مراحل را پشت سر بگذارید. در ادامه به این مراحل پرداخته ایم.

دریافت جواز تأسیس
برای راه اندازی یک کارگاه تولید دستمال کاغذی، بایستی که قبل از هر چیزی مجوز تولید دستمال کاغذی را دریافت کنید. بنابراین باید اقدام به دریافت جواز تاسیس و همینطور ثبت برند از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق استان محل زندگی خود نمایید.
پس از انجام اینکار و همینطور ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه تعیین شده، پس از بررسی شرایط شما، می توانید جواز تاسیس خط تولید دستمال کاغذی را دریافت کنید. لازم است اشاره کنیم که برای راه اندازی این کسب و کار، دریافت مجوز نظارت بر مواد غذایی از سازمان غذا و دارو و مجوز استاندارد از سایت isom.isiri.gov.ir نیز ضرورت دارد.

خرید و یا اجاره کارگاه
پس از دریافت مجوز برای تاسیس خط تولید دستمال کاغذی، باید برای این کسب و کار محلی را در نظر بگیرید. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک در منزل را دارید، می توانید بخشی از خانه خود شامل پارکینگ و یا انباری را برای قرار دادن تجهیزات و آغاز تولید، اختصاص دهید.

تهیه دستگاه های مورد نیاز
از ملزومات تولید دستمال کاغذی، قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل آن است. برای راه اندازی یک کارگاه کوچک به برخی دستگاه ها متناسب با محصولی که قصد تولید آن را دارید، نیاز خواهید داشت.
انواع دستگاه های مورد استفاده در این زمینه با ظرفیت ها و کارکردهای مختلف وجود دارند که لازم است به تناسب ظرفیت تولید و میزان سرمایه گذاری در این بخش، نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید.
در صورتی که به دنبال یک سرمایه گذاری سودآور هستید، بهتر است تمامی دستگاه های مورد استفاده برای تولید دستمال کاغذی جعبه ای، دستمال کاغذی رولی، دستمال کاغذی جیبی و ... را تهیه نمایید. البته اگر فضای کافی برای قرار دادن و به کار گیری از آن ها را دارید.

سخن آخر
از موضوعات مهم برای علاقه مندان به راه اندازی یک کارگاه تولید دستمال کاغذی، هزینه اولیه مورد نیاز است. هزینه های لازم برای راه اندازی یک کارگاه کوچک در سطح خانگی شامل هزینه ‌های مربوط به دریافت مجوزها، اجاره یا خرید ملک برای راه ‌اندازی کارگاه، هزینه لازم برای خرید دستگاه‌ ها و تجهیزات و... می باشد.
در صورتی که مایل هستید با یک سرمایه گذاری کم، به درآمد بالا برسید، می توانید از مشاوره خط تولید دستمال کاغذی صنعت ایران آلپای بهره مند شوید به آدرس www.alpaico.ir وارد شوید و فرم دریافت مشاوره یا با شماره های سایت تماس حاصل فرمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها