به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۷۶۷

گزینه قلعه نویی قید حضور در تیم ملی را زد

گزینه قلعه نویی قید حضور در تیم ملی را زد
گروه ورزشی:مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با دستیار مد نظر امیر قلعه نویی به نتیجه نرسیده است.امیر قلعه‌نویی از زمان شروع کارش در تیم ملی اعلام کرده که یک دستیار خارجی به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد. سرمربی تیم ملی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفت که نام دو مربی را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده و مذاکرات با آنها برای حضور در تیم ملی ادامه دارد.
 
 
حالا شنیده می‌شود که احتمال حضور سرجیو کاستا، یکی از مربیان مدنظر قلعه‌نویی در تیم ملی کم است. این مربی پرتغالی دستیار پائولو بنتو در تیم ملی کره جنوبی بوده، ولی مذاکرات با او به نتیجه نرسیده است.شنیده می‌شود که گزینه دوم قلعه‌نویی یک مربی است که در جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ هم فعالیت کرده است. او امیدوار است که پیش از اردوی خرداد ماه توافق با این مربی نهایی شود.
 
قلعه‌نویی کارش در تیم ملی را با سعید الهویی، دستیارش در گل‌گهر شروع کرد و بعد از آن آندرانیک تیموریان هم به کادر فنی اضافه شد. حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی تازه‌ترین مربی‌ای است که به کادر فنی تیم ملی اضافه شده و کارش را شروع کرده است. همچنین احتمال می‌رود که رحمان رضایی دوباره به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.
برچسب ها: امیر قلعه نویی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها