به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۰۵۰۴۶

آغاز مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا

آغاز مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا
گروه سیاسی: روزنامه آرمان امروز نوشت:یکی از تحلیلگران حوزه روابط بین الملل از آغاز مذاکرات محرمانه میان ایران و آمریکا خبر داد.
بر این اساس یدالله کریمی پور گفت:«بین مدیران ارشد جمهوری اسلامی و مقامات ایالات متحده در مسقط مرکز سلطنت عمان گفت و گوهایی به کلی سری پیرامون چگونگی برقراری مناسبات دیپلماتیک در جریان است.
وی افزود، «خیلی مهم نیست چه کسانی و کدام احزاب و طیف های حکومتی پشت آن باشند، منافع ملی اصل است. رییسی یا روحانی، احمدی نژاد یا میرحسین، رفسنجانی یا …هر کسی پیشگام بوده، نتیجه برای مردم فرخنده است. بیایید مصالح عالیه و منافع ملی را بر رویکردها و تحلیل و تفسیرهای شخصی، حزبی و سازمانی، قومی و قبیله ای و…ترجیح دهیم».
این اظهارات در کنار گفته مقامات دولت مبنی بر این که گفت و گوهای حقوقی میان ایران و آمریکا شکل می گیرد، گمانه زنی ها در رابطه با آغاز مذاکرات را بیشتر کرده است و هیچ بعید نیست که این مذاکرات در سکوت خبری آغاز شده باشد.
برچسب ها: آمریکا

۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۰:۳۵
حالا که فقط یکسال از دولت بایدن باقی مانده؟ نمره ۱۰۰ می گیریم در شروع دیرهنگام هر کار. (430286)
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۰:۴۱
مردم هم از همان ابتدا گفتند بهترین کار مذاکره مستقیم است ( نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟؟!!!) (430287)
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۰:۵۰
وقتی پای حفظ منافع خودشون باشه خوب مذاکره میکنن (430288)
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۰۶:۴۹
امیدواریم حقیقت بوده باشه گرچه بسیار هم دیر شده (430358)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۷:۰۳
هیچ مذاکراتی در کار نیست و فقط این ها شانتاژ خبری است .
اگر خبری هم باشد فقط فقط در حد آزادسازی پول های بلوکه شدن ایران و معاوضه در قبال دارو و موادغذایی خواهد بود که اونم بر اثر آزادی زندانیان آمریکایی انجام خواهد گرفت .
دیگه برجام توافق در خواب بینید 😉 (430404)
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۰۸:۴۲
عزیز من آزاد سازی کیلو چنده، مذاکره برای منافع خودشون هست نه مردم. برجام برای رفاه ردم بود که نخواستند دوباره برقرار بشه. اگه برای غذا و دارو بود که دولت ایران تو بوق و کرنا کرده بود نه اینکه مخفیانه بره مذاکره کنه. (430443)
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۷:۰۶
چطور تا دیروز منافع ملی مطرح نبود از امروز منافع ملی مطرح است و دیگر اینکه این مذاکره از روی ضعف است و باید دید بر چه مبنایی مذاکره می‌شود و برجام با چه وضعی تصویب می‌شود و خسارت های این چند سال که بر ملت و کشور رفته چه کسی ضامن است و باید پاسخگو باشد این مهم است (430405)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها