به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۰۷۴۲۸

با کشف حجاب دیگر دینی باقی نمی‌ماند

با کشف حجاب دیگر دینی باقی نمی‌ماند
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد گفت: همه ملت ایران رعیت امام رضا(ع) هستند و بر همین اساس، هیچ بلا و مصیبتی بر آنان مسلط نخواهد شد و دشمنان نیز هرگز قدرت استیلا بر آنان را نخواهند داشت.
سید احمد علم‌الهدی گفت: حقیقت و واقعیت امام هنوز هم بر دنیا پوشیده است،  آن‌چه تاریخ‌نگاران درباره امام ذکر کرده‌اند، این است که او یک رهبر انقلابی بود که مردم را وادار کرد تا نظام ستم‌شاهی پوسیده را از کشور براندازی کنند و یک نظام اسلامی به جای آن مستقر سازند.با این حال، امام محدود به این حرف‌ها نبود زیرا از دو و نیم‌قرن قبل که مدرنیسم با اصالت مادی پرستی از اروپا آغاز شد و به‌تدریج بر جهان تسلط پیدا کرد، سکولاریسم را بر پایه حذف دین از عرصه زندگی مردم، راسیونالیسم را در مقام بی‌نیازی انسان از هرگونه دین و تمرکز بر قوه عقل و اومانیسم را به‌عنوان اندیشه‌ای برای به خدمت درآوردن جهان در جهت عیاشی‌های نفسانی به جهان عرضه کرد و شرایطی را رقم زد که دو و نیم‌قرن کامل، دین از زندگی مردم حذف شود. 
سوسیالیسم و کمونیسم که دین را افیون توده‌ها می‌دانستند و لیبرالیسم که دین را مانع پیشرفت بشر می‌خواند، همگی دستاوردهای همین دوره از تاریخ بودند و در چنین شرایطی، امام این انقلاب را برپا کرد نه‌فقط برای اینکه یک نظام ستم‌شاهی از جغرافیای ایران ساقط شود بلکه با این هدف که تعریف واقعی از دین بر زندگی مردم حاکم باشد و استکبار و نفس‌پرستی را از معادلات زندگی بشر پاک کند.
از گذشته تاکنون، همه مردم باور داشتند که باید امام زمان(عج) ظهور کند تا زمین پر از عدل و داد شود. برادران و عزیزان، وقتی دو قرن و نیم، دین از عرصه زندگی مردم حذف شده و بشر در تخیلات خود، خدا را از حاکمیت جهان کنار زده، چطور قرار است شرایط برای ظهور فراهم شود. به همین دلیل بود که بچه‌های این ملت جانشان را در برابر گلوله داغ قرار دادند تا دین در این کشور برپا شود و معادلات بین‌المللی به نحوی تغییر کند که دین، محور همه امور باشد.
شما ببینید، امروز 43 سال از این انقلاب گذشته و نه‌فقط ایران اسلامی بلکه همه منطقه و بلکه جهان به دنبال منجی می‌گردد. حتی خود استکبار نیز متمرکز شده تا فراتر از انقلاب‌های محلی و [جریان‌های] چپ و راست، به دنبال دفاع در برابر ظهور منجی باشد زیرا باور پیدا کرده که این امر، نقطه پایان او خواهد بود.
این یک حقیقت است که دنیا زیر و رو شده و انقلاب، نه محدود به مرزهای ایران اسلامی بلکه مسئله اصلی برای کل عالم است تا براساس آن، دین ما، انقلاب ما، اسلام ما و از همه بالاتر مهدی ما باشد که در دل ملت‌ها امید را زنده کرده و خواب را از چشم ظالمان عالم برباید.
حاکمیت دین به‌عنوان عامل اصلی برانگیختن دشمنی مستکبران با ملت ایران مطرح است، بر همین اساس است که با مسئله کشف حجاب مخالفت داریم زیرا این موضوع و جانب‌داری دشمن از آن، به این دلیل است که حاکمیت دین را از ما بگیرد و اگر کاشفان حجاب و افراد بی‎بند و بار بر این جامعه مسلط شد، دیگر دینی باقی نمی‌ماند که جوان ما از آن بهره‌مند شود و تعالی پیدا کند و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب بر مبنای آن فرمودند اگر زنان و دختران ما می‌دانستند پشت این جریان کشف حجاب چه جریان‌هایی قرار دارند، دیگر بی‌حجابی نمی‌کردند.

 
برچسب ها: کشف حجاب

۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۲۰:۳۹
از بیانات ایشان دو مفهوم متفاوت قابل استنباط می باشد. در حالت اول تمام دین وصل حجاب است و با نابودی حجاب کل دین نابود می‌شود. در حالت دوم بجز حجاب بقیه دین قبلاً از بین رفته است و با نابودی حجاب نابودی دین کامل می‎شود. (431228)
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۱:۴۵
اگر حاج اقا اینها را میفرمایند پس چرا میریم با کمونیستهای خدانشناس چینی و پوتین ودکاخور دوستی میکنیم؟! هان چرا!! (431269)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها