به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۴۰۸۳۸
در حاليكه افراطيون بدون مجوز همايش مي‌گيرند؛

به خاطر حضور نوه‌‌امام، همایش بامجوز لغو شد!

گروه سياسي: در حاليكه گروه‌هاي افراطي، بدون داشتن مجوز، همايش برگزار مي‌كنند كه نمونه آخرش نشست موسوم به «دلواپسيم» بود، دانشگاه دولتی آیت ا... بروجردی (ره) روز دوشنبه بیانیه‌ای در باره‌ی دلیل لغو همایش ملی تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان منتشر کرد.
به خاطر حضور نوه‌‌امام، همایش بامجوز لغو شد!
به گزارش انصاف‌نیوز در این بیانیه که خبرگزاری دولتی ایرنا منتشر کرده، صرفا به مخالفت با حضور یکی از سخنران‌ها اشاره شده است: «با کمال تاسف به سبب افراط‌گری افراط گرایان، و تهدیدهای تشنج آفرین آنها و با نهایت شگفتی، برخی مسوولان و تاثیرگذاران این شهر، اصرار بر برگزاری همایش با حذف یکی از سخنرانان همایش را داشتند. دانشگاه آیت ا... بروجردی با در نظر گرفتن تمامی جوانب و با عنایت به اینکه حرمت مومن از حرمت خانه کعبه بالاتر است، و برگزاری همایش با حذف یکی از سخنرانان که سبب شکستن حرمت مهمان همایش می شد، کل همایش را لغو کرد».

همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) قرار بود 16 و 17 اردیبهشت در دانشگاه دولتی آیت ا... بروجردی (ره) با حضور حجج الاسلام سیدحسن خمینی، قربانعلی دری نجف آبادی و سید هاشم رسولی محلاتی برگزار شود. فردی که با حضور او از سوی تعدادی از مسوولین شهر بروجرد مخالفت شده، سیدحسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی است که افراطیون بعد از اتفاقات سال 88 سعی کردند او را تخریب کنند، حتی مدتی در رسانه های خود، او را سیدحسن مصطفوی خواندند. این گونه مخالفت‌ها که در بیانیه ی دانشگاه در لفافه به آن اشاره شده، از سوی برخی مسوولینی انجام می شود که دخالت در این مسایل در حوزه ی اختیار آنها نیست اما متاسفانه به ویژه در شهرستان‌ها با اعمال نفوذ و فشار، آنها تعیین کننده ی صلاحیت سخنرانها و برگزاری مراسم ها شده‌اند.

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۸:۵۸
دست و هورای بلند به افتخار وزارت کشور دولت تدبیر! و امید!
فقط میتونم بگم متاسفم
همین
درود بر سید بزرگوار حاج حسن خمینی عزیز (224568)
یکی
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۰:۲۶
برای روحانی متاسف باشید که جرات د فاع از حامیانش ر اندار د (224714)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۳:۳۳
در شیراز هم حین حضور معاون رییس جمهور استاندار استان را ترک می کند و عده ای با هیایو در فرودگاه و مراسمات اخلال می کنند. کم متنده بود مراسن اصلاح طلبان هم لغو بشود (224745)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۱۰
جناب روحانی چرا ساکتید ؟برادران لاریجانی چرا ساکتید ؟در کشور کفار بخاطر کمترین خطاکه فقط سوء استفاده از خودروی دولتی است فرد محاکمه میشه اما بزرگترین دزدی قرن را کرده اند و راست راست در جامعه راه میروند یا علی کجائی ؟ (224575)
سعید
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۱۳
خداهمه روهدایت کنه درنهایت باید گفت دوتا بچه کافیه (224576)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۱۷
ديگه وقتي صداي نوه آقاي خميني رو نميگذارن دربياد ، فكر ميكنيد صداي مردم بدبخت جايي ميرسه،،!!!؟؟؟؟؟ اينهم از دولت اميد و موميد،!!!!! (224579)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۱۶
از ماست که بر ماست...
شدیم یه مملکت بی قانون که این افراطیون دارن مارو به ناکجا آباد میبرن... (224688)
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۰:۲۱
"ماکیاولیست ها" چنان این سایت را زیر نظر گرفته اند و نویسندگان نظرات را می شناسند, گویی این که دشمن خود را زیر نظر گرفته اند; آنها از غیبت چند روزه ی برخی نویسندگان نظرات بهره می برند ودر این سایت بنام آنها نظر می گذارند به خیال این که در مخاطب اثر می گذارند...! به تاریخ بنگرید; به جهان پیرامون خود بنگرید و عبرت بگیرید; به جامعه بنگرید,آگاهی ها در حال افزایش و ترس مردم در حال کاهش...! هراسان نشوید; به اجرای کامل قانون اساسی و رای ملت تمکین کنید و رفتارهای خود را اصلاح کنید...! (224712)
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۷:۳۳
برادر من چه ربطي به دولت تدبير و اميد داره اينها يه عده معلوم الحال هستند كه معلوم نيست از كجا قدرت گرفتند (224756)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۱۸
شدیم مثل افغانستان که عملأ دولت را طالبان با زور وتهدید اداره می کند و دولت یارای مقابله و اعمال قانون را ندارد . آیا باز هم برای مردم جای امید باقی می ماند؟ (224580)
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۱۷
سرانجام این 4 میلیونم مثل طالبان در افغانستان و داعش در عراق و ... جنگ با ملت ایران است. (224616)
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۲۱
اگر بهار بی انصاف و سانسورچی منتشر میکرد ، می گفتم": آقای انقلابی 57 ، اتفاقا روحانی خیلی خوب در صحنه حضور دارد صحنه هایی مثل افزایش قیمت های انرژی و قطع یارانه و تهدید مردم به انصراف از یارانه ها و همچنین کاهش سود بانکی به سپرده گذرانی که دو ریال داشتند و در بانک ها گذاشته بودند و سودی عایدشان می شد تا گوشه ای از مشکلات زندگی خود را حل وفصل کنند و همچنین با وجود تورم 50 درصدی ، افزایش 20درصدی حقوق ها و همچنین ... (224653)
رای دهنده به روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۷:۴۹
حرف حسابی را باید قبول کرد. تا اینجا که تدبیری از دولت روحانی ندیدم. با کاهش سود بانکی دارایی مردم را قلع و قمع کرد همانجور که احمدی نژاد اینکار را کرد. (224760)
كوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۳۴
بر تير جورتان ز تحمل سپر كنيم........تا سختي كمان شما نيز بگذرد (224665)
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۴۵
بدتر از این هم بر سر کشورمان خواهد آمد، تا زمانی که این گروه افراطی و سلفی، بدون هیچ ترس و واهمه ای به فعالیت مشغولند. (224670)
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۰۳
با حضور مردم در صحنه و پیروزی در انتخابات مجلس و به دنبال آن انتخاب یک وزیر کشور قاطع ,می توان طالبان ایران را زمین گیر کرد... (224678)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۱۰
سلام،
برای کشور و ملت و دولتِ بی تدبیر و خودم که از ابتدای طرح هدفمندی یارانه ها، ثبت نام نکردم ومیلیون هاایرانی بی نیازی که بازهم ثبت نام کردندوازخزانه خالی دولت ،همچنان یارانه نقدی خواهند گرفت ؛متأسفم..برای این که دولت یازدهم هم ما را ناامید از اصلاحِ اشتباهاتِ احمدی نژادکرد؛بسیارمتأسفم . (224685)
/
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۰:۵۸
مسلمان ایرانی عزیز! مسلمان بودن و ایرانی بودن به شما اجازه نمی دهد که برای کشور, ملت و دولت متاسف باشید; البته شما آزاد و مختارید برای خود متاسف باشید...!؟ (224730)
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۲۰
باید سیاست را به درون خانه ها و خانواده ها برد تا باعث افزایش بیشتر آگاهی های جامعه شود; امید و سیاست باید بسان نان روزانه ی زندگی مردم شود... (224689)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۲۳
بهار جان من متاسفانه وقتی این موضوع را از رسانه های فرامرزی شنیدم بسیار ناراحت شدم.
واقعا کجای این افراطیون با کجای اسلام سنخیت دارند.
بهار جان متاسفانه اینها دشمن مردم و دشمن فرهنگ و تمدن این کشور هستند و وقتی جلوی دشمن کوتاه بیاییم همین است آنها از پشت که هیچ از روبروهم حمله میکنند.
آقای روحانی تحویل بگیرید اول آقای هاشمی و حالا سید حسن خمینی (224581)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۲۶
کلاً اینها میخوان به زور مقبول باشند. انگار سند ششدانگ مملکت به اسمشونه. خودشون نیاز به مجوز ندارند چون افراط یعنی بدون بند و بست و قانون. (224584)
سيدمهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۲۸
حضرت امام (ره) اين روزها را پيش بيني كرده بودند كه روزي دشمنان امام از فرزندانش انتقام بگيرند
ما راي دهندگان به آقاي روحاني منتظر ايستادگي ايشان در برابر زورگويان بيسواد كه سفره شان را جمع شده مي بييند، هستيم (224586)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۴۲
اين افراطيهاي دلواپس،امام را هم قبول ندارند.منتهي به قول خودشان فعلا مصلحت نمي بينند. رسما اعلام كنند. گرچه كارهايشان همه در اين راستاست. (224593)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۴۲
بی خیال چی فکر کردی
زور ،چماق،اسلحه در تمام دنیا نسبتی با اکثریت و...نداره
حرف حساب کیلو چنده ؟! (224594)
حااااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۴۶
ما پیرو سید حسن بزرگواریم. شما در دل مردم جاداری سید عزیز (224599)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۰۲
سید حسن خمینی محبوب قلب ما هستند. تندروها طبق معمول کار خودشان را می کنند ولی تعجب ما از وزیران روحانی است که چرا مرعوب افراطیون شده اند. (224604)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۰۳
مگر رییس جمهور در مجلس قسم یاد نکردند که مجری قانون اساسی باشند چرا قانون برای یک عده اجرا می شود و برای دیگران نمی شود اگر گروهی به هر دلیل مجوز نشست نگرفته باشد باید جلو ان گرفته شود مانند دلواپسان که دلواپس اشکار شدن فساد بیشتر دولت مورد حمایت انهاست و همایشی هم که مجوز گرفته بخاطر عقیده جمعی مرتجع نباید لغو شود کجاست مولایمان علی که اتش بر کف دستان این تمامیت خواهان بگذارد (224605)
مهدی
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۰۹
به قول دوستمان مثل اینکه در افغانستان زندگی میکنیم ، تا کی انفعال (224609)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۱۴
افراطیون میخواهند فضای بسته و خفقان 8سال گذشته را حاکم کنند دولت باید جسارت بیشتری داشته باشد
سید حسن خمینی عزیزدل ماست (224614)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۲۷
یک نکته هست و آن اینکه در زمان آیت العظمی بروجردی از اینکه امام خمینی زیادی قاطی سیاست بودند راضی نبودند و حالا مردم بروجرد تلافی را سر سید حسن خمینی در آوردند و ربطی هم به افراط گری ندارد .. (224619)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۳۰
چراساکتند آنهاکه بايدازدولت منتخب ملت حمايت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟ (224620)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۳۰
بنظر بنده بهترین کار مدارست تا زمان انتخابات مجلس.اینها دنبال به حاشیه بردن دولت هستند فعلا مهم به نتیجه رسیدن مذاکرات و بهبود اوضاع اقتصادیست انشالله بقیه مطالبات بحق ملت بعد از انتخابات مجلس (224621)
شهپر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۵۱
بعد میگن این انقلاب با سایر انقلابهای جهان متفاوته وفرزندان خودشو نمیخوره عملا داریم می بینیم نه تنها فرزندان بلکه داره نوه نتیجه هارو هم میخوره (224628)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۰:۵۵
اقای روحانی این سکوت رو بشکن این افراطیون را باید بی آبرو کنی تو رسانه ملی دیگه شورشو در آوردند اینها اگه بزاریشون نوه امام رو هم حصر میکنم خسته شدیم از بس مدارا کردید اقای روحانی اخه تا کی مصالحه مصالحه (224629)
مقتدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۰۳
بزنید توی دهان این افراطیها اینها نزد مردم مقبولیت ندارند اینها همان خوارج هستند که هر روز برای حضرت علی یک بهانه درست می کردند (224632)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۰۶
اینها افراطیون تعدادشان مانند عقربه ی ساعت هستند که از 60 بیشتر نمی شوند (224633)
باربد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۰۷
لا اله الا الله (224634)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۱:۲۷
جل الخالق!
این جماعت با لا اله الا الله هم مشکل دارند همونطور که با الله اکبر مشکل داشتند
منفی دادن به این کامنت چه معنی می تونه داشته باشه جز تفکر طالبانیسم؟ جز عقده؟ جز حقارت؟ جز تحجر؟ جز بیچارگی و بدبختی؟ (224738)
jahan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۲۷
روحانی عزیز خوب کم کم توم دس به کار شو بعضیارو بزار برن وقتی اونا فقط از جناح خودشون دفاع میکنن و مانع بعضی مراسما میشن چن میانه رو بزار نه اصولگرایان صداشون بلند بشه نه اینکه این کارا تکرار نشه (224640)
قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۳۵
آسته بیا آسته برو که گربه شاخ که چه عرض کنم ، پاجه ات را نگیره !
ما روحانی با صلابت می خواهیم روحانی مدبری که وقتش جواب دندان شکنی به این گروه طالبانی می دهد. (224694)
حسن
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۲۹
این افراطیون تا مملکت را به ورطه نابودی نکشند دست بردار نیستند جالب است که هیجکس نیست جلوی این اقایان را بگیرد تا اینقدر پررو نشوند (224641)
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۳۹
مهم اینه که چه کسی قدرتمندتره!
الان بیشتر زیرساخت های و رسانهای کشور دست کیه؟
وقتی که کشور را دو دستی دادیم دست یک گروه تندرو باید فکر این روزها رو هم میکردیم.
الان رسانه دست اونهاست و همیشه حرف و نظر خودشون را از زبان مردم میزنند و بعد هم به اهدافشون میرسند. (224644)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۵۵
واقعا از شنيدن اين خبر متاسف شدم..... عملا با تهديد به سبك طالباني مانع برگزاري مراسم مي شوند.... اونوقت سخيف ترين افراد در همايش مسخره ي دلواپسيم وسط تهران هر چي فحش از دهنشون در مياد نثار دولت مي كنند. (224645)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۱:۵۸
خانه از پاي بست ويران است
خواجه در بند نقش ايوان است (224648)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۰۲
کشور ما از ریشه خراب است. تا زمانی که این گروه اندک افراطی و تهی از مغز پشتیبانی قوی دارند وضع به همین منوال است. (224650)
یک شهر وند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۰:۴۴
صد درصد با شما موافق هستم. اینها عددیدی به حساب نمی آیند. کار از جای دیگر خراب است. (224723)
سبحان
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۲۰
خواهش میکنم نظرمو منتشر کنن چون حقه خودتونم میدونید
به خدا این کارایی که افراطیون میکنن همون کاراییه که اگه تاریخ مطالع کنید امثال ابن زیاد و یزید به نام اسلام میکردن (224652)
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۲۴
راستی این افراطیون که می گویند، سرشان داخل آخور چه کسی است ؟مخارج آنهار چه کسی تأمین می کند؟ یقیناٌ امریکا و اسرائیل پشت آنها نیستند، پس کار دولت مرکزی چیست. چرا دولت تدبیر و امید کاری نمی کند ؟چرا قوه قضائیه اقدام نمی کند؟ وقتی با پسر پسر امام خمینی اینچنین رفتار می شود فاتحه ما مردم بیکس خوانده است. خدا به داد مان برسد. (224654)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۲۷
قبل ترها وقتی کوچکتر بودیم برایمان قابل تصور نبود و در مخیله امان نمی گنجید مسلمانان چگونه چهل و اندی سال پس از رحلت پیامبر نوادگان او را را در صحرای کربلا به خاک و خون کشاندند اما این روزها دیگر نیازی به پاسخ سوال فوق ندارم (224657)
اریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۳۴
با سلام
این اقا را به وطن مادریش راه ندادند.
یادمان باشد زنگ قدرت دنیا همیشگی نیست، زنگ بعد حساب داریم (224664)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۴۱
افراطیون درکی از این واقعیت ها و درس های زندگی ندارند . دنیا چرخه و فلکه و افراطیون متوجه اینها نیستند (224698)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۳۶
یعنی هیچ کس در این کشور توان برخورد با این جمعیت قلیل را ندارد. (224667)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۴۶
امان از شر طالبانیسم (224671)
امیر
France
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۰۲
من هم این خبر رو از بی بی سی شنیدم شوکه شدم . مثل اینکه افکار طالبانی به مملکت ما هم سرایت کرده ! (224677)
روح اله عموزادخلیلی
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۰۵
سلام و درود به مجتهد عالیقدر سیدحسن خمینی عزیز
در قلب منی دوستت دارم
افراطیون کوردل که همه شون 3میلیون هم نمیشن ایشالا نابود بشن مهم این هست که سیدحسن خمینی ، سیدمحمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی در قلب 90 درصد مردم جمهوری اسلامی ایران هستن (224680)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۰۶
أين افراطي هاي از خدا بي خبر بشت كرمي از جاي ديكر دارند وكرنه خيلي راحت مي شود أين كروه أندك بي ريشه را سر جاي شان نشاند (224682)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۰۷
دیگه همه می دونن بهار نیوز یه سایت معروف تندروی اصلاح طلبه....بهارجون بسه دیگه...به یکی بگو نشناسنت... (224683)
حااااااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۰:۰۷
سایت های معتدل را بشناسید!!!!!!!!!!!!
فارس جهان رجا نیوز صراط تسنیم و...
تو خط اعتدال هستن شدید!!!! (224710)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۰:۰۸
تندروی اصلاح طلب؟!؟!؟!؟!؟؟! دوست من اصلاحات و اصلاح طلبی یعنی حرکت در جهت خواست مردم و کاملا در تضاد با واژه تندروی است که فقط با افراطی و افرطی گری و و طیف هایی از اصولگرایان هم خوانی دارد. (224711)
علی قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۳۲
دلسوزان نظام جلوی انحارف را بگیرند. سید حسن خمینی شخصیتی فرزانه است که شجاعت ، صلابت و اندیشمندی حضرت امام را با خود دارد. البته تحقیق کنید که امام در دوره جوانی و حتی مبارزه با طاغوت منتقدانی داشتند که فرزندان همین ها می خواهند منش و روش امام را کنار زده و از او تنها نامی و تصویری باقی بماند.
الله اکبر از این ذلت و خواری و تحریف ! (224691)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۳۵
تا وقتی همه منتظر یک "قهرمان" هستیم که بیاید و بجای ما (ملت) همه کارها را درست کند وضعمون همینه و حتی بدتر ...
واقعا چه ربطی به دولت و روحانی داره ؟!!
مگه همه کارها دست دولته که بتونه ؟!
اتفاقا بهترین کار را مسئولین دانشگاه (لغومراسم) کردند واقعا زشت بود اگه سیدحسن دوباره هتک حرمت میشد.
افراطیون همه شون از بزرگ تا کوچک برای عملی شدن طرحهای مخربشون تو صحنه اند و مــا تو خونه نشسته ایم و منتظر اقدام دولت و روحانی و ... !!!!!
نمونه اش همایش "دلواپسها" در کمال آرامش برگزار شد و هیچکس معترض نشد (224693)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۳۹
باید در مقابل افراطیون محکم ایستاد و به آنها اجازه تحرک نداد . هرچی باشه ملت اکثریت هستند و اونها اقلیت اند و حق و رای اکثریت مهم است . دولتی ها هم باید مقابل افراطیون بایستند (224697)
ماهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۴۱
اکثریت بی عمل و خاموش در زیر پای اقلیت فعال له خواهند شد و شده اند.با لایک کردن خودمان را مشغول کرده ایم.. (224699)
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۷:۳۹
همين لايك كردن نشون دهنده اعتراض ماست مطمئن باش اون برادر طالباني هم داره لايك ميكنه و كامنتها رو ميخونه دستش مياد كه چند درصد از مردم مثل خودشن و چند درصد بر عليهش (224757)
بروجرد سبز بنفش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۴۶
من بجه بروجردم زاده عالمان و دانشمندانی همجون استاد شهیدی استاد زرین کوب و.... خواستم بگم بروجرد شهریست پیرو خط امام و اصلاحات و از طرف همه مردم شهرم از سید بابت افراطی گری عده ای قلیل بیسواد کینه جو معذرت مبخوام...
سید جان ما دوستار بیت حضرت امام هستم. (224703)
على
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۱:۴۱
خدايا ايا تو ميبينى؟كسانى كه خود را رهرو امام خمينى ميدانند و همجا از او مايه ميگزارند به نوه خود او بى احترامى ميكنند وحرمت ان مرحوم راهم نگه نمي دارند (224739)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۳:۵۱
نور به قبر جدت بباره سید. واقعا برای این عده بی حیا متاسفم. نوه خمینی است این آقا. سال 89 یه برنامه ای رو از شبکه 3 گرفتم (اسمش رو یادم رفته اما به خداوندی خدا قسم که راست میگم) که در اون مستقیما نوه های امام رو نا خلف توصیف کردن. واقعا اگه امام و مطهری و ... زنده بودن این جماعت . . . بدترین تهمت ها رو نثار شون نمی کردن؟ (224746)
دکترحاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۰۷:۵۱
بایددرمقابل جوسازی هاایستادومراسمات رابرگزارکرد. (224762)